וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מאבטח במועדון ברחובות אנס נערה שיכורה שפנתה אליו לעזרה

9.2.2016 / 17:00

מאבטח במועדון "האוניברסיטה" חשוד שאנס נערה בת 16, שפנתה אליו וביקשה ממנו להזמין לה מונית כי היא חשה ברע בשל שתיית אלכוהול. הוא בתגובה לקח אותה למכוניתו ולכאורה אנס אותה עם חברו. הוא נעצר לאחר שלושה ימי חיפושים

מועדון האוניברסיטה, רחובות. פברואר 2016. ראובן קסטרו
החשוד נתפס היום, המצוד אחר חברו נמשך. מועדון האוניברסיטה/ראובן קסטרו

מאבטח במועדון "האוניברסיטה" ברחובות חשוד כי אנס יחד עם חברו נערה בת 16, תושבת העיר, ששתתה אלכוהול במועדון ופנתה אליו כשחשה ברע וביקשה ממנו לעזור לה. המאבטח, בן 25 מלוד, נעצר הבוקר (שלישי) על ידי שוטרי מרחב השפלה לאחר שלושה ימי חיפוש, והובא לחקירה. חרף חומרת המעשה, המשטרה נמנעת מלסגור את המקום כפי שנהוג, והסתפקה באזהרה של מנהל המועדון בלבד לאחר שימוע שנערך היום.

על פי החשד, בסוף השבוע בילתה הנערה במועדון יחד עם חברתה, ובסיום הבילוי הרגישה לא טוב וביקשה מהמאבטח שיזמין להן מונית. בתגובה, הוא הציע לשתיים להיכנס למכוניתו - אך שם המתין להן גבר נוסף. השניים, כך לפי החשד, תקפו את הנערה שחשה ברע יחד כשהם מנצלים את חוסר האונים שלה.

חברתה של הקורבן התקשרה לדווח על האירוע למשטרה, ומאז במשך שלושה ימים חיפשו חוקרי מרחב השפלה בפיקודו של תת-ניצב יהודה בן עטר אחר השניים. לאחר שהבוקר אותר המאבטח, ממשיכים החיפושים אחר החשוד הנוסף ששהה ברכב. מחר יוארך מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בראשון לציון.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
נתוני משרד החינוך חושפים: עלייה מדאיגה באלימות הקשה בבתי הספר
בחירות בניו המפשיר: טראמפ וסנדרס יזכו בניצחון שלו הם נואשים?
בג"ץ על מינויו מחדש של דרעי: "עבירת שוחד איננה ייחודית למשרד הפנים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully