וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו נגד הדלפות שרים מהקבינט: ניסיון לקושש קולות בתדרוכים שטחיים

8.2.2016 / 20:55

לשכת ראש הממשלה פרסמה הודעה חריפה בעקבות הפרסום בערוץ 2, ולפיו יו"ר הבית היהודי בנט הציע לפעול נגד המנהרות ונתניהו ושר הביטחון יעלון התנגדו. "כדאי שהשרים יגלו אחריות", נכתב

צילום: לשכת העיתונות הממשלתית, עריכה: טל רזניק

(נתניהו מתייחס לאיום המנהרות, לפני כשבועיים)

לשכת ראש הממשלה הפיצה הערב (שני) הודעה חריפה בעקבות הפרסום בערוץ 2, לפיו שר החינוך נפתלי בנט הציע לפעול נגד מנהרות חמאס בדיוני הקבינט המדיני-ביטחוני, ובנימין נתניהו ושר הביטחון משה יעלון התנגדו. "כדאי שכל השרים יגלו אחריות ולא ינסו לקושש קולות בתדרוכים פוליטיים שטחיים, שאינם משקפים את הדיונים האחראיים והמעמיקים בקבינט", נכתב בהודעה. "אנחנו לא מתייחסים לדיוני קבינט בכלל ולתכניות מבצעיות של צה"ל בפרט".

הדברים מבטאים כעס לא רק על ההדלפה שפורסמה הערב, אלא על היסטוריה ארוכה של עימותים מסוג זה בין נתניהו ושר הביטחון יעלון לבין השר בנט, שהולכת אחורה עד למבצע "צוק איתן". במהלך המבצע ואחריו, טען בנט כי הוא הציע לפעול נגד מנהרות החמאס, ולמעשה היה זה ש"גילה" את איום המנהרות לקבינט. נתניהו ויעלון דחו בתוקף את הטענות הללו ואמרו כי מדובר בניסיון של השר בנט לחזק את מעמדו הפוליטי באמצעות טענות לא נכונות על דיוני הקבינט.

עוד בנושא:
הבית היהודי: "יעלון מפיץ לחברי המפלגה מסרונים אנונימיים נגד בנט"
תם המשבר: נתניהו ובנט סיכמו על ערוץ פתוח לתיאום פעולות בהתנחלויות

נפתלי בנט ובנימין נתניהו. נועם מושקוביץ
היסטוריה של עימותים בין ראש הממשלה לשר/נועם מושקוביץ

עימות נוסף בין ראש הממשלה למפלגתו של בנט, הבית היהודי, התרחש בחודש אוקטובר האחרון, עם תחילתו של גל הפיגועים הנוכחי. השרה איילת שקד תקפה את מדיניות הממשלה בריאיונות לתקשורת, ומקורבי ראש הממשלה אמרו בתגובה כי "יש שרים שמתנהגים כמו גדנ"עים בפייסבוק ולא מבינים את משמעותה של חברות בממשלה והאחריות הנלווית לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully