וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב הצפון תקף את רעייתו בדקירות סכין, מצבה קשה

7.2.2016 / 17:16

תושבת חצור הגלילית בת 47 פונתה למרכז הרפואי זיו כשהיא סובלת מדקירות בחזה, מונשמת ומורדמת. השוטרים, שהוזעקו על ידי אחד השכנים, הותקפו גם הם על ידי החשוד במהלך המעצר. בשנת 2015 נרשמה עלייה במספר הבקשות לצווי הגנה מפני גברים

תחנת משטרה. ראובן קסטרו
עלייה של 13% בבקשות נשים להגנה מפני בני זוגן האלימים/ראובן קסטרו

תושבת חצור הגלילית בת 47 נפצעה היום (ראשון) באורח קשה לאחר שנדקרה על ידי בן זוגה בסכין, על רקע סכסוך בין השניים. הפצועה הובהלה על ידי צוות מגן דוד אדום למרכז הרפואי זיו בצפת, והיא הועברה לטיפול בחדר הטראומה, כשהיא מונשמת ומורדמת, וסובלת מדקירות בחזה.

אחד מהשכנים דיווח למשטרה על התקיפה. עם הגעת השוטרים למקום הם ניגשו למודיע, וזה הפנה אותם לבית השכן, שם מתגוררים בני הזוג. כשהשוטרים את הדלת, הם הבחינו בחשוד, בן 37, כשהוא תוקף את רעייתו. הם ניסו להרחיק אותו מבת זוגו, ובשלב זה החל החשוד לתקוף את השוטרים. כוחות משטרה נוספים הגיעו לזירה והצליחו יחד להשתלט על החשוד, שנעצר ונלקח לחקירה בתחנת משטרת ירדן שבראש פינה.

עוד בוואלה! NEWS:
"הרבצתי לאשתי": אישום נגד אב שרצה לישון והזעיק משטרה לשווא
החשוד ברצח גרושתו בחולון שם קץ לחייו בפארק אשקלון
מהלומות פטיש ושפיכת חומצה: בן 79 מרמת השרון נאשם ברצח אשתו

אילוסטרציה. ShutterStock
כוחות משטרה נוספים שהגיעו לזירה הצליחו להשתלט על החשוד/ShutterStock

בשנת 2015 נרשמה עליה של 13% במספר הבקשות של נשים למתן צו הגנה מפני גברים. על פי נתוני האגף לסיוע משפטי במשרד המשפטים, עד לאמצע חודש נובמבר נפתחו 1,516 תיקים העוסקים בבקשה למתן סיוע בהוצאת צווי הגנה לנשים בבתי המשפט לענייני משפחה. זאת בעוד שבשנת 2014 כולה נפתחו 1,334 תיקים. לעומת שנת 2013, מדובר בעליה של 23%. על פי הנתונים, הרוב המוחלט של הבקשות הן של נשים המבקשות הגנה מפני אלימות בני זוגן או הטרדות בלתי פוסקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully