וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר מג"ב נאשם שהדליף לבנצי גופשטיין מידע על יהודיות שבקשר עם ערבים

3.2.2016 / 12:50

לפי האישום, הצעיר צילם בפעילותו הצבאית תעודות זהות של בחורות ששהו ברכב עם שני תושבי מזרח ירושלים והעבירן ליו"ר להב"ה ולמיכאל בן ארי. בהודעותיו אליהם כתב: "רציתי לבכות, תעשה משהו". גופשטיין: "בושה, לשוטר מגיעה תעודת הוקרה". פרסום ראשון. אולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

כתב אישום חמור הוגש אתמול (שלישי) לבית משפט השלום בירושלים נגד חייל במשמר הגבול לאחר שצילם והדליף לפעילי הימין הקיצוני, יו"ר להב"ה (למניעת התבוללות בארץ הקודש) בנצי גופשטיין ומיכאל בן ארי, תעודות זהות של יהודיות שנמצאות בקשר עם ערבים. הצעיר, מפקד כיתה במג"ב, מואשם בעבירת פגיעה בפרטיות ושימוש לרעה בכוח המשרה במסגרת שירות החובה שלו.

בכתב האישום נכתב כי המקרה אירע לפני שנה וחצי. במסגרת משימה שגרתית של בדיקות לאיתור עבירות בסמוך לסילוואן שבמזרח ירושלים, בדק כוח מג"ב כלי רכב ובו שני תושבי השכונה הפלסטינית ושתי בחורות יהודיות. הנאשם, שהיה באותה עת בתפקיד במקום, נטל את תעודת הזהות של אחת הבחורות וצילם את התעודה במכשיר הטלפון הנייד שלו.

לאחר מכן שלח לבן ארי את התמונה בליווי בקשה. "(מצורף) תעודת זהות של בחורה שירדה עם שני ערבים וחברה שלה לאילת (מדובר בשני סילוואנים). רציתי לבכות עכשיו. מיכאל אם תוכל תעביר את זה לגורמים הרלוונטיים בבקשה ממך. בבקשה לשמור בעילום שם", לשון ההודעה.

לקריאה נוספת:
לאחר דיון על להב"ה: יו"ר הכנסת אדלשטיין קרא להגדירו כארגון טרור
מאוחדים על טהרת השנאה: ציד הערבים של להב"ה ולה פמיליה
פעילי להב"ה הפגינו בדרום תל אביב: "די לדיקטטורת בג"ץ"

בנצי גופשטיין: "תומך בשריפת כנסיות". מערכת וואלה! NEWS
"לעם ישראל אכפת מההתבוללות". גופשטיין/מערכת וואלה! NEWS

הנאשם שלח את התמונה גם לגופשטיין בצירוף הכיתוב: "אנחנו חברה ממג"ב של סילוואן, עצרנו רכב ליד סילוואן וראינו שתי ערבים שיורדים עם שתי בנות יהודיות לאילת, הנה התעודת זהות של אחת הבנות בבקשה תעשה משהו... אין לנו מה לעשות מול סיפור כזה" (הטעויות במקור - י"א). גם כאן ביקש הנאשם לשמור על אנונימיות: "והכול בעילום שם כמובן".

פרקליטו של הנאשם, עורך הדין עדי כרמלי, מסר בתגובה: "עיתוי הגשת כתב האישום נראה לי תמוה בלשון המעטה. מכל מקום, בימים הקרובים נקבל את חומרי החקירה לידנו, נלמד את החומר ונגיב בהתאם בבית המשפט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

גופשטיין: השוטר צריך לקבל תעודת הוקרה"

גופשטיין מסר בתגובה: "במקום שמשטרת ישראל תיתן לאותו שוטר תעודת הוקרה על דאגתו לאחיותיו, הוא מקבל כתב אישום. בושה. המשטרה חייבת לטפל בערבים המשדלים את הבנות שלנו. על ממשלת ישראל להילחם בהתבוללות. מדי יום אני מקבל מקרים מאזרחים, חיילים, שוטרים ואנשי שירות הביטחון. לעם ישראל אכפת מההתבוללות. אני מצפה מהיועץ המשפטי החדש, בתור אחד שההתבוללות חשובה לו, לבטל את כתב האישום".

חבר הכנסת איציק שמולי מהמחנה הציוני, יו"ר השדולה נגד "תג מחיר" ולהב"ה בכנסת, אמר בתגובה לכתב האישום: "מדובר במקרה חמור במיוחד של אדם במדים, שתפס בצורה מעוותת את הארגון הפאשיסטי להב"ה כגורם לגיטימי שמותר להעביר לו מידע. זה חמור שבעתיים לנוכח העובדה שאותו שוטר ידע והכיר את התפיסות הגזעניות של הארגון ושהוא ינסה להזיק לאותם זוגות מעורבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully