וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיגוע בשער שכם: שני נערים הסגירו עצמם למשטרה, בן 11 נעצר

שעות לאחר שנער בן 16 ממזרח ירושלים הסגיר את עצמו למשטרה, ככל הנראה לאחר שהבין כי שהיא בדרכו אליו, דווח כי בן 11 נעצר בחשד למעורבות בפיגוע אתמול, שבו בן 17 נפצע קל בעיר העתיקה בירושלים. בהמשך, תושב שועפאט בן 15 הסגיר את עצמו

צילום: דוברות מד"א

שני המחבלים החשוד בביצוע פיגוע הדקירה בשער שכם שבירושלים אתמול (שבת) הסגירו את עצמם למשטרה, ככל הנראה לאחר שהבינו כי זו בדרכה אליהם. זאת, לאחר פעילות מודיענית ופענוח תמונות החשודים שהגיעו לידי המשטרה בימ"ר ירושלים. החשוד הראשון הוא נער בן 16 ממזרח ירושלים, שיובא בהמשך לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בעיר. שעות לאחר שהסגיר את עצמו הנער נעצר ילד בן 11, אף הוא תושב מזרח העיר, בחשד למעורבות באירוע. הוא נחקר במפלג לתפקידים מיוחדים בימ"ר ירושלים וקשר את עצמו לאירוע. הוא יועבר להמשך היום לגורמי רווחה.

הבוקר הסגיר את עצמו תושב מחנה הפליטים שועפאט בן 15 לחוקרי המפלג לתפקידים מיוחדים בימ"ר ירושלים, גם הוא ככל הנראה לאחר שהבין כי חוקרי המשטרה בדרכם אליו. החשוד הועבר לחקירה.

סגן מפקד מחוז ירושלים, תת-ניצב אבשלום פלד, שיבח את פעילות החוקרים והבלשים. "הפעילות החקירתית והמודיעינית לצד זיהוי החשודים ותמונותיהם שהופקו באופן מידי ממערכת תצפית ותיעוד מתקדמת שמפעילה המשטרה באזור, הביאה למעצר המחבלים שביצעו את הפיגוע תוך זמן קצר", מסר. "אנו ממשיכים בהיערכות המבצעית הרחבה בעיר למען ביטחון התושבים והמבקרים בירושלים".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
פיגוע דקירה בשער שכם בירושלים: צעיר בן 17 נפצע קל
המותקפים בפיגוע בירושלים: "הם חגגו שהולכים להרוג אותנו"
בן 36 נפצע קשה בפיגוע דקירה ליד גבעת זאב; המחבל נתפס

חשד לפיגוע דקירה בשער שכם בירושלים  30 בינואר 2016. דוברות מד"א ירושלים, מד"א
החשודים ניסו לדקור גם את החבר. זירת הפיגוע בשער שכם/מד"א, דוברות מד"א ירושלים

בפיגוע שאירע ברחוב סולטן סולימאן הסמוך לשער שכם נפצע באורח קל נער בן 17. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו לזירת האירוע פינו אותו לבית החולים הדסה הר הצופים בעיר כשהוא בהכרה. הבוקר נמסר מהמוסד הרפואי כי מצבו מוסיף להיות יציב וכי הוא במצב קל ובהכרה.

הנער נדקר לאחר שיצא עם חברו ממתחם הכותל המערבי דרך שער שכם. החשודים ניסו לדקור גם את חברו, אך לא הצליחו, והוא מיהר להימלט לתוך שער שכם ולהזעיק את כוחות המשטרה, שפתחו בסריקות לאיתור החשודים.

על פי משטרת ירושלים, הנער נדקר על ידי שני נערים תושבי מזרח העיר שנמלטו מהזירה. זמן קצר לאחר תחילת הסריקות נעצרו שני חשודים במעורבות באירוע. הם הועברו לחקירה במשטרת מרחב דוד. באזור נמצאה סכין, אולם טרם נקבע אם היא קשורה למקרה.

(עדכון ראשון: 07:30)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקטין החשוד בדקירה, בתיעוד ממצלמות האבטחה במקום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully