וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות העבירה לישראל 634 אזרחים שנכנסו ליישובים פלסטיניים ב-2015

אילן זלאיט

28.1.2016 / 12:22

ראש מנהלת התיאום והקישור של הרשות הפלסטינית מסר כי הנתונים כוללים ישראלים שהגיעו ליישובים בגדה המערבית בטעות או למטרת סחר בסמים. בשנת 2014, הועברו 622 ישראלים. "התיאום נשמר גם בזמנים הכי קשים"

שוטרים פלסטינים ברמאללה, ינואר 2014. AP
"לא נערכות פגישות באופן קבוע, אלא לפי הצורך שעולה". שוטרים פלסטינים ברמאללה/AP

הפלסטינים העבירו במהלך שנת 2015 לידי הרשויות הישראליות 634 אזרחים ישראלים שנכנסו ליישובים פלסטיניים בגדה המערבית – כך מסר היום (חמישי) ראש מנהלת התיאום והקישור של הרשות הפלסטינית, ג'יהאד אל-ג'יוסי לסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען". לדבריו, הישראלים נכנסו ליישובים הפלסטיניים בשגגה או לשם סחר בסמים.

לדברי אל-ג'יוסי, מנהלת התיאום והקישור ממשיכה לעבוד בתיאום מלא עם הרשויות הישראליות, "גם בנסיבות הקשות של החודשים האחרונים". הוא הסביר כי "גם בזמנים הכי קשים", כולל במהלך גל האלימות הנוכחי, ממשיכים אנשי המנהלת לשמור על קשר עם מקביליהם הישראלים, במטרה להקל על חייהם של הפלסטינים. "לא נערכות פגישות באופן קבוע, אלא לפי הצורך שעולה", הסביר. "רוב הסוגיות נפתרות בשיחות טלפון".

עוד בוואלה! NEWS:
בכיר הרשות בעזה התפטר: "אבו מאזן מפקיר את אנשיו ברצועה"
עוקף נתניהו: אבו מאזן מנסה לשדר פייסנות לישראלים מבלי להרגיז הפלסטינים
אבו מאזן: "מגעים שהתקיימו לפגישה עם נתניהו הופסקו בגלל ישראל"

ג'יהאד אל-ג'יוסי, ראש מנהלת התיאום והקישור של הרשות הפלסטינית. "מען", צילום מסך
"רוב הסוגיות נפתרות בשיחות טלפון". אל-ג'יוסי/צילום מסך, "מען"

עוד הוסיף אל-ג'יוסי, המכהן זה ארבע שנים כראש מנהלת התיאום, כי בשנת 2014 נעצרו 622 אזרחים ישראלים ביישובים הפלסטיניים והועברו לידי ישראל. התיאום בין הצדדים עוסק בנושאים כמו כניסת פלסטינים הזקוקים לטיפול רפואי לישראל, מעבר של חקלאים פלסטינים לאדמותיהם, כניסה של כוחות הצלה פלסטיניים לאזורים שלא מוגדרים באחריות הביטחונית של הרשות ומסירת גופות מחבלים מישראל למשפחותיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully