וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל התעשייה האווירית: "מערכת 'ברק 8' תגן על מתקני הגז"

דב גיל-הר

31.12.2015 / 1:10

לאחר שמערכת יירוט הטילים נוסתה בהצלחה בהודו, אמר יוסי וייס כי תכליתה הוא להגן בין השאר על אסדות הגז שלחופי ישראל. "הטכנולוגיה נותנת מענה להתקדמות של אמצעי האויב", הדגיש. ריאיון לאולפן וואלה! NEWS

צילום: ניב אהרונסון עורך וידאו: ניר חן

לאחר שני הניסויים המוצלחים במערכת יירוט הטילים "ברק 8", שפותחה בישראל ובהודו, אמר לאולפן וואלה! NEWS מנכ"ל התעשייה האווירית, יוסי וייס, כי עם כניסתה לשימוש תסייע המערכת בהגנה על מתקני הגז הישראלים, וכן "על נכסים נוספים של חיל הים". לדבריו, המערכת תיתן מענה לכל אתר שמצריך הגנה של מערכת הביטחון בים, תוך התאמה טכנולוגית להתקדמות באמצעים של האויב. וייס ציין כי בין השאר, מסוגלת המערכת לספק מענה לטילי ים-ים וטילים אחרים, והיא בעלת יכולות מכ"מ מתקדמות בהרבה לעומת מערכות קודמות.

לדברי וייס, למערכת ישנה נגזרת יבשתית, שנמכרה לחיל האוויר ההודי, ובתקופה הקרובה יבוצע גם בה ניסוי. גם חיל הים ההודי, על פי וייס, ממתין לסיום שלב הניסוי כדי להשתמש ביכולותיה המבצעיות של המערכת.

עוד בוואלה! NEWS:
טנקים, טילי נ"ט ומתאבדים על הגדר: בצה"ל נערכים לפיגועי דאעש בגבול
"באישור מוחמד דף": חמאס חשף תמונה חדשה של גלעד שליט מהשבי
יו"ר סוכנות החלל על הדחת "האבא של החץ": "ייתכן שנעשתה בלחץ אמריקני"

שני ניסויי יירוט מוצלחים למערכת ברק 8 של התעשייה האווירית מספינת חיל הים ההודי- קו חכם לכתבים בשעה 08:45. התעשייה האווירית,
"המכ"מים מתקדמים יותר". הדמיית פעילות המערכת/התעשייה האווירית

סמנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי, התייחס אף הוא לניסוי אתמול ואמר כי "המערכת כבר מותקנת באחת מספינות חיל הים הישראלי וכן באחת מהספינות של צבא הודו". הוא הדגיש כי המערכת יכולה להיקלט בחיל הים הישראלי תוך מספר חודשים, אך הבהיר כי הדבר נתון "לשיקול צה"ל".

שני ניסויי היירוט המוצלחים במערכת ההגנה הימית "ברק 8" בוצעו שלשום ואתמול בישראל ובספינה מבצעית של חיל הים בהודו, ובתרחיש מבצעי מלא. בכך, על פי התעשייה האווירית, הושלמה סדרה של שלושה אירועים עוקבים המצביעים על "בשלות המערכת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
יוסי וייס מתעשייה אווירית על מערכת ההגנה ברק 8. מערכת וואלה!
"תגן על כל הנכסים של חיל הים". מערכת ההגנה "ברק 8" בפעולה/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully