וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הפרישה: ח"כ לשעבר ינון מגל נחקר באזהרה בחשד למעשים מגונים

24.12.2015 / 19:23

מגל, שפרש מתפקידו לאחרונה לאחר שכמה נשים טענו כי הטריד אותן מינית, נחקר באזהרה ביחידה הארצית לחקירות הונאה במשטרה. מגל פרש מהכנסת בתחילת החודש ביוזמתו עוד לפני שנפתחה נגדו חקירה משטרתית. עורכי דינו: "הוא בטוח שיתברר כי לא עבר כל עבירה"

צילום: ערוץ הכנסת, עומר מירון, שי מכלוף, יותם רונן; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

ח"כ לשעבר במפלגת הבית היהודי, ינון מגל, נחקר היום (חמישי) באזהרה ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 בחשד לביצוע הטרדות מיניות ומעשים מגונים. ראש סיעת הבית היהודי לשעבר פרש מהכנסת בתחילת החודש ביוזמתו, לאחר שכמה נשים טענו כי הטריד אותן מינית, עוד לפני שנפתחה נגדו חקירה משטרתית.

עו"ד עודד גזית וגליה כהן מסרו מטעמו של מגל כי הוא "שמח שהתאפשר לו להתייחס סוף סוף לפרסומים השונים בעניינו". לדבריהם, "הוא בטוח שלאחר שהמשטרה תסיים את עבודתה בקרוב יסתבר כי לא עבר כל עבירה".

נגד מגל טענו ארבע נשים בסך הכול כי הטריד אותן מינית. שלוש מהן עבדו עמו באתר וואלה! NEWS ואחת עבדה עמו במקום אחר. הראשונה שטענה כי הוטרדה בידי מגל הייתה העיתונאית רחלי רוטנר שפרסמה את טענתה בעמוד הפייסבוק שלה. אחריה הגיבה א', עובדת נוספת, שטענה כי מגל חפן את ישבנה. מתלוננת שלישית אמרה כי מגל כינה אותה "כוסית". כל ארבע העובדות טרם הגישה תלונה רשמית נגד מגל.

עוד כתבות בנושא:
עקב הטענות להטרדה מינית: ח"כ ינון מגל הודיע על פרישה מהכנסת
מגל על פרישתו מהכנסת: "טעיתי, חטאתי, אבל השם אוהב אותי"
פרישתו של מגל: מכה לפרויקט הדתי-חילוני של בנט בבית היהודי

ינון מגל. ראובן קסטרו
מגל/ראובן קסטרו

לפני שבוע התייחס מגל לפרשה בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: "טעיתי, חטאתי", אך הוסיף: "גם כעת, השם אוהב אותי, ועל אף שאני חושב שעשו לי עוול גדול אני בטוח שהכל לטובה".

מגל כתב כי את הדברים שמובאים בפוסט אמר בבית הכנסת מיד לאחר שהתפטר, כשפרשת השבוע הייתה "וישב". לכן, המשיל את המאורעות שהובילו לפרישתו לסיפור מהפרשה. "בפרשה שני סיפורים: אחד של יוסף ואשת פוטיפר והשני של יהודה ותמר", כתב. "יוסף עמד למבחן. יוסף הוא צדיק יסוד עולם, כך הוא נולד. הוא עבר את המבחן, ואני לא יודע כמה אנשים היו עוברים אותו". הוא המשיך וסיפר כי "יהודה הוא יותר בשר ודם והוא לא עמד במבחן, אבל מה שיפה אצל יהודה זה שהוא אמר מיד: טעיתי, 'צדקה ממני'. אז גם אני אומר: טעיתי. חטאתי".

לאחר התפטרות מגל, אמר יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט כי "זהו מעשה ראוי. אני מקווה שההליך שבו הוא נמצא יסתיים מהר ככל האפשר, והוא יוכל להתמסר למשפחתו ולהמשך דרכו". מגל הודיע היום על התפטרותו מהכנסת, לאחר שכמה נשים טענו כי הטריד אותן מינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully