וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון ה-20: כך ייראה אגף ה-VIP שנבנה לאסיר אולמרט

9.12.2015 / 6:30

בכלא מעשיהו נשלמת בניית "אגף 10", שעתיד לקלוט את ראש הממשלה לשעבר. הוא כולל חדרים זוגיים לצד חצר טיולים פנימית, ונועד לקלוט כעשרים מורשעים "בכירים". ברשימת המועמדים האפשריים: משה קצב, שלומי לחיאני, אורי לופוליאנסקי וערן מלכה. דיווח לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

"אגף 10" החדש בכלא מעשיהו, שכבר זוכה לשם "כלא המיוחסים" ייפתח בחודש הבא ויקלוט אליו את האסירים הראשונים. מדובר באגף ייחודי, שבנייתו נמצאת בתהליכים אחרונים. לדברי גורמים לא רשמיים בשירות בתי הסוהר (שב"ס), הוא נבנה עבור ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שאמור לרצות עונש מאסר של שש שנים לאחר שהורשע בקבלת שוחד בפרשת הולילנד.

האגף, שהוקם על פי דרישות אבטחה של השב"כ ועתיד לאכלס כעשרים אסירים, כולל מבנים חד-קומתיים ישנים, שעברו בחודשים האחרונים שיפוץ מסיבי. בשב"ס אמרו כי פרט לאולמרט, לא ידוע עדיין מי יקבל את "כרטיס הכניסה" ל"מועדון ה-20", וכי לא מתקיימים דיונים בנושא.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
מחדל בריחת האסיר: מפקד המחוז יינזף; מפקד הכלא צפוי להיות מודח
אישום: חמישה קרובי משפחה מנצרת הקימו חוליית דאעש
סערת הדירות לערבים באופקים: "צריך לתת לכל אחד לבנות את עתידו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נשיא המדינה לשעבר משה קצב, שנמצא באגף התורני של הכלא, עשוי לבקש לעבור לאגף ה-VIP. אסיר נוסף שאולי ייכלל ברשימה הוא השופט דן כהן - המרצה מאסר על קבלת שוחד בפרשת מכרזי חברת החשמל. בסוף החודש ייכנס לכלא ראש עיריית בת ים לשעבר שלומי לחיאני, וגם הוא עשוי לקבל תא באגף. לא מן הנמנע שלחיאני ימצא שם גם את החוקר שלו, רב-פקד ערן מלכה - שהורשע בשוחד. בנוסף, אם לא יתקבלו ערעורו - לחברי האגף יכול להצטרף ראש עיריית ירושלים לשעבר אורי לופוליאנסקי, שאמור להיכלא לשש שנים. בין השמות שעלו גם קציני משטרה בכירים, בהם כמה ניצבים, שנגדם מתנהל הליך פלילי.

בשל הרכב האסירים הבכיר שיהיה בו, לא יורשו לשכון שם אסירים "רגילים". החדרים באגף יהיו זוגיים, והם יכללו ריהוט בסיסי: מיטות, ארוניות, שולחן כתיבה, טלוויזיה מקלחת ושירותים. באגף תהיה חצר טיולים פנימית, לצד מועדונית ומתקני ספורט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אסירים בכלא מעשיהו. ניב אהרונסון
אסירים בכניסה למעשיהו/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully