וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחבל שביצע את פיגוע הירי ליד ירושלים: קרוב משפחתו של עריקאת

7.12.2015 / 22:10

מקורות פלסטיניים מסרו לוואלה! NEWS כי מאזן עריבה, שחוסל לאחר שפתח באש לעבר מחסום חיזמא בשבוע שעבר, הוא קרוב משפחתו של ראש צוות המו"מ, שביקר בסוכת האבלים. "לא מדובר בתמיכה אידיאולוגית"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

מאזן חסן עריבה, המחבל שחוסל ביום חמישי שעבר באש צה"ל סמוך למחסום חיזמא שבאזור ירושלים, הוא קרוב משפחתו של ראש צוות המשא ומתן של הרשות הפלסטינית סאיב עריקאת - כך מסרו הערב (שני) מקורות פלסטיניים לוואלה! NEWS. לפי הגורמים, ביקורו של עריקאת בבית משפחתו של המחבל באבו דיס לא נעשה מטעמים אידיאולוגיים, אלא בגלל קרבת הדם בין השניים. לדבריהם, "לא מדובר בתמיכה במעשה".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
ראש המוסד הבא הוא יוסי כהן, ראש המועצה לביטחון לאומי
מסוריה, מירדן וממצרים: כך תיראה המלחמה בין צה"ל לדאעש
סין נחנקת: "התרעה אדומה" לזיהום אוויר בבייג'ינג

עריבה, תושב אבו דיס, הוא בן 37 ואב לארבעה. על פי דיווחים פלסטיניים, מנהלת התיאום והקישור הפלסטינית הודיע כי עריבה היה קצין במנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית.

השבוע אמורים להגיע נציגי הרביעייה הבינלאומית (הקוורטט) לביקור בישראל. הם ייפגשו עם נציגים ישראלים ופלסטינים כדי לדון ברעיונות וביוזמות להרגעת המצב בין הצדדים. ואולם ראש הממשלה בנימין נתניהו הזכיר אתמול בישיבת הממשלה את ביקורו של עריקאת וטען כי מדובר בחלק מההסתה של הרשות שמתסיסה את גל הטרור הנוכחי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביקורו של עריקאת בסוכת האבלים של משפחת המחבל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully