וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל נפצע קשה בפיגוע דקירה ליד קריית ארבע

החייל נדקר בצומת אל-פוואר בידי מחבל שיצא מרכבו, ופונה לשערי צדק בירושלים לאחר קבלת טיפול רפואי במקום. המחבל נורה ומת מפצעיו באותו בית חולים. באותו צומת נרצח בחודש שעבר אברהם חסנו

צילום: דוברות מד"א, רוני כנפו, חיים לוזון; עריכה: שניר דבוש

חייל כבן 20 נפצע היום (רביעי) באורח קשה בפיגוע דקירה באזור צומת אל-פוואר שליד קריית ארבע, אחרי שמחבל שהגיע למקום בכלי רכב יצא ותקף אותו. צוותי מד"א וכוח רפואה של צה"ל העניקו לו טיפול רפואי במקום והוא פונה לבית החולים שערי צדק שבירושלים. המחבל, מוחמד א-שובכי, בן 19 מהיישוב בית ג'יברין שליד חברון, נורה בידי כוח צה"ל והועבר על ידי אמבולנס צבאי לאותו בית חולים, שם מת מפצעיו.

באותו צומת נהרג בחודש שעבר אברהם חסנו, שיצא מרכבו לאחר שנזרקו עליו אבנים. הוא נדרס בידי משאית, שנהגה נמלט מהמקום והסגיר את עצמו לידי הרשות הפלסטינית. חסנו הוכר כנפגע פעולות איבה, על אף טענת הנהג הפלסטיני שמדובר בתאונה. הצומת זכה לכינוי "צומת אברהם" על שמו של חסנו.

פרמדיק מד"א זכי יהב שהגיע למקום סיפר: "כשהגענו למקום הבחנו בכוח רפואה של צה"ל מטפל בצעיר כבן 20 עם פצע דקירה בפלג גופו העליון. הוא היה בהכרה מלאה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, חבישה ומתן נוזלים תוך שאנחנו מפנים אותו במהירות לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה".

לקריאה נוספת בנושא
משפחות המחבלים עתרו: החזירו את גופות שעדיין מוחזקות בישראל
אביו של החייל שנרצח בכביש 443: "שכלתי גם אח, אך רוחי לא תישבר"
מפקדי שטח בצה"ל: ירי לעבר מפרי סדר נחקר ללא פרופורציה

פצוע קשה בפיגוע הדקירה בצומת אל-פאוור, בי"ח שערי צדק. נועם מושקוביץ
החייל שנפצע מסמן "וי" באצבעותיו בכניסה לבית החולים/נועם מושקוביץ
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראש המועצה האזורית הר חברון יוחאי דמרי אמר בתגובה לפיגוע כי "כאשר גורמים במנהל האזרחי מדברים על נתינת פרס לטרור בעוד ועוד נסיגות אנו נראה לצערי עלייה חדה יותר ויותר של הפיגועים הנוראיים".

לדבריו, "המחבלים מבינים כי הדרך היחידה לנצח היא להגביר ולהוסיף טרור. הדרך היחידה למגר את הטרור היא להראות להם כי המשוואה הפוכה לחלוטין. אני קורא לממשלה ולעומד בראשה לחזק את ההתיישבות, ולהכריז סוף סוף על הישובים ביהודה ושומרון כחלק ממדינת ישראל. גורל אחד, מדינה אחת, עם אחד".

(עדכון ראשון: 12:10)

פיגוע דקירה בצומת אל פאוור, 25 בנובמבר 2015. דוברות מו?אז הר חברון, מערכת וואלה! NEWS
זירת הפיגוע, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות מו?אז הר חברון
פיגוע דקירה בצומת אל פאוור, 25 בנובמבר 2015. טוויטר, צילום מסך
השלט על שמו של אברהם חסנו/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully