וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שיחה קשה עם בנט: מגל הודח מתפקיד יו"ר הסיעה

יו"ר הבית היהודי הודיע לחבר הכנסת שלא יוכל להמשיך בתפקיד משום שהתנהלותו "לא משקפת את ערכי המפלגה". זאת אחרי שנשים שעבדו עם מגל טענו כי הטריד אותן מינית. בנט: "מגל חבר אמת שלי ובטוח בחפותו, תהיה לי אפס סובלנות להתנהגות בלתי נאותה". דיון באולפן וואלה! NEWS

צילום: שי מכלוף עריכה: ניר חן

יו"ר מפלגת הבית היהודי השר נפתלי בנט הדיח הבוקר (רביעי) את ח"כ ינון מגל מתפקיד יו"ר הסיעה בכנסת בתום פגישה לילית בין השניים. זאת בעקבות הטענות שנשמעו כלפיו מצד נשים שעבדו עמו בזמן שהיה בתפקיד העורך הראשי של וואלה! NEWS. בנט הטיח בח"כ מגל כי התנהלותו "לא משקפת את ערכי המפלגה" וגורמים בבבית היהודי סיפרו כי האווירה בפגישה הייתה "קשה". ח"כ שולי מועלם תחליף את מגל בתפקיד.

בנט התייחס הבוקר בכנס שדרות לפרשה ואמר כי מגל "הוא חבר אמת שלי. אני אוהב אותו ואת משפחתו. אבל הדברים שהוא אמר אינם צריכים להיאמר בשום צורה ואין להם מקום, בטח ובטח לא על ידי שליח ציבור". לדבריו, "תהיה לי אפס סובלנות להתנהגות בלתי נאותה. ישראל היא מדינת חוק ולא חורצים גורלו של אדם בכיכר הפייסבוק, במיוחד כשמדובר בדיני נפשות". הוא הוסיף: "מגל בטוח בחפותו ואתן לרשויות לעשות עבודתן ואנו נפעל בהתאם. מגל ביקש ממני אמש להשתחרר מתפקידו כיו"ר הסיעה ונעניתי".

לקריאה נוספת בנושא
בעקבות הסערה: ח"כ מגל נקרא לשיחת בירור אצל השר בנט
עיתונאית וואלה! NEWS: ינון מגל אמר לי "אני חרמן עלייך"

השר נפתלי בנט וח"כ ינון מגל. ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
שיחה קשה. יו"ר הבית היהודי בנט וח"כ ינון מגל/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו

ח"כ מגל אמר הבוקר כי "נפגשתי אמש עם יו"ר המפלגה נפתלי בנט, וסיפרתי לו את השתלשלות הארועים. שגיתי בעבר בהתנהלות בלתי ראויה וקל וחומר שאינה הולמת איש ציבור כפי שאני היום. אני מתנצל מעומק לבי בפני מי שנפגע. אני נחוש לתקן את התנהלותי וגם לשקם את הדברים במישור האישי והמשפחתי".

ח"כ מגל הוסיף כי "הודעתי כי אפסיק כעת לכהן כיו"ר סיעת הבית היהודי, ואפעל כחבר כנסת למען עם ישראל כפי שעשיתי עד כה מתוך אמונה ושליחות לבוחריי. אני מקווה שהציבור ימצא בלבו את האפשרות לתת לי את ההזדמנות לתקן את דרכיי ולשרתו נאמנה".

בנט זימן את ח"כ מגל בעקבות פוסט שפרסמה אתמול בפייסבוק עיתונאית וואלה! NEWS, רחלי רוטנר, שבו טענה כי מגל, בעבר העורך הראשי באתר, השמיע באזניה התבטאויות מיניות. בהמשך היום טענה אור שוקרון, עובדת לשעבר בוואלה!, כי מגל נגע בישבנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
השר נפתלי בנט, כנס שדרות לחברה, 25 בנובמבר 2015. ששון תירם, מערכת וואלה! NEWS
"מגל הוא חבר אמת שלי". בנט בכנס שדרות לחברה במכללת ספיר, היום/מערכת וואלה! NEWS, ששון תירם

ממלא מקום המפכ"ל, ניצב בנצי סאו, הורה לראש אגף החקירות במשטרה, ניצב מני יצחקי, לבחון את העדויות בפרשה וכן לבדוק אם ניתן לזמן את רוטנר לתת עדות. הבדיקה תיעשה בכפוף לאישור היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין. אמש נערכה פגישה בין בכירי המשטרה לווינשטיין וההחלטה בדבר אופי הבדיקה בדבר החשדות נגד מגל, ולגבי היחידה שתנהל אותה צפויה להתקבל היום.

הנהלת וואלה מבהירה כי החברה והאחראית על הנושא בחברה, לא קבלו תלונה כלשהיא נגד ינון מגל בתקופת העסקתו בחברה או לאחר מכן. ברור שאם הייתה מתקבלת תלונה כזו היא הייתה מטופלת בכל הרצינות ועפ"י דרישות החוק.

(עדכון ראשון: 8:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully