וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה לירי הרקטה: צה"ל תקף תשתית טרור בדרום רצועת עזה

9.11.2015 / 3:24

כלי טיס של חיל האוויר תקפו יעד של חמאס בדרום הרצועה בתגובה לירי הרקטה שנפלה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. לפי דיווח פלסטיני, מדובר בשני טילים שנורו לכיוון האזור שבין חאן יונס לרפיח

צילום: שי מכלוף עריכה: שניר דבוש

(רקטה התפוצצה במועצת חוף אשקלון, לפני כחודש וחצי)

כלי טיס של חיל האוויר תקף הלילה (שני) תשתית טרור השייכת לחמאס בדרום רצועת עזה. זאת, בתגובה לירי הרקטה שאירע אמש במועצה האזורית שער הנגב. על פי דיווח פלסטיני, שני טילים נורו לכיוון אתר של גדודי עז א-דין אל-קסאם בדרום רצועת עזה בין חאן יונס לרפיח.
 
מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל רואה בארגון הטרור חמאס האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה וימשיך לפעול בחומרה על מנת לשמור על השקט ביישובי הדרום".

אמש התפוצצה רקטה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. בטרם נפלה הרקטה, התרעת "צבע אדום" נשמעה גם במועצה האזורית שדות נגב שבעוטף עזה. כוחות צבא הגיעו לאזור ואיתרו את מקום הנפילה בסיוע כלי טיס.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
מת מפצעיו שוטר מג"ב שנפצע בפיגוע הדריסה בשבוע שעבר ליד חברון
נחשף המבצע הנועז להעלאת אחרוני היהודים מחאלב שבסוריה לישראל
אבו מאזן לוואלה! NEWS: השמועות על מצבי הבריאותי הרעוע שגויות

שיגור רקטה מעזה לעבר ישראל 29 ביולי 2014. רויטרס
"צה"ל רואה בחמאס האחראי הבלעדי למתרחש ברצועה"/רויטרס

רק לפני כשבוע וחצי שוגרה רקטה מעזה לישראל, אולם נפלה בשטח הרצועה. הארגון הסלפי "פלוגות שייח עומר חדיד", המזוהה עם ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) בעזה, נטל אחריות לירי. יום לפני כן, אתמול אחר הצהריים שוגרו שתי רקטות מצפון הרצועה לעבר הים במסגרת אימון של חמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully