וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט למשטרה: אתרו האדם שהיכה ערבייה כפותה בתל אביב

20.10.2015 / 15:23

צעירה מחיפה הכתה אדם בתל אביב, שהגיב בכך שאחז בידה והצמיד אותה לרצפה. אלמוני שעבר באזור תועד תוקף אותה ובעט בחוזקה בראשה בטרם הגיעו כוחות הביטחון למקום. כעת, בית המשפט הורה למשטרה לאתרו. צפו בתיעוד

עריכה: יאיר דניאל

בית משפט השלום בתל אביב הורה היום (שלישי) ממשטרת ישראל לאתר חשוד אשר בעט בראשה של צעירה ערבייה, בעודה שוכבת כפותה על הקרקע. ביום ראשון שעבר, בסמוך לשעה 17:00, תקפה הנאשמת, תושבת חיפה, הולך רגל ברחוב לח"י 66 בתל אביב. האדם שהותקף אחז בידיה והצמיד אותה לרצפה, עד להגעת כוחות הביטחון למקום. בעודה מוצמדת לקרקע בידי האדם שתקפה, הגיע אדם שלישי – שלו אין שום קשר למקרה ושזהותו איננה ידועה לפי שעה - ובעט בראשה של התוקפת.

הדברים נחשפו בהארכת מעצרה של הצעירה בבית משפט השלום בתל אביב. השופט שמאי בקר הורה למשטרת ישראל "לקבל מידי הסנגורית את הסרטון, ולמצוא את אותו 'גיבור ישראל', שבועט בראשה של אישה השוכבת אפרקדן על הרצפה, בלי שהיא מהווה כל סכנה, ובלי שהיא יכולה להגן על עצמה כהוא זה".

עוד בוואלה! NEWS:
עובדי המלון הקטן בעיר העתיקה בירושלים שמשוועים כבר לרגיעה
חוששים מהרוג נוסף: עיריית ת"א מבקשת מהאצנים אישור רפואי
"בחירות ללא מצביעים": 20% הצבעה בבחירות לפרלמנט במצרים

תיעוד: היכתה אדם ברחוב, נחשדה כמחבלת - וספגה בעיטה לפניה. ספק 500
הצעירה כפותה לרצפה/ספק 500

עו"ד תמר נבו, אשר מייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את הצעירה, מסרה בתגובה לדברים: "מדובר בצעירה בעלת רקע נפשי, המואשמת בכך שלפני כשבוע תקפה אדם בצורה קלה, וזאת ככל הנראה כתוצאה מבעיותיה הנפשיות". עוד מסרה עו"ד נבו: "עוברי אורח טעו לחשוב שמדובר בפיגוע חבלני, השתלטו על הצעירה ובזמן שהייתה חסרת אונים תקפו אותה בצורה קשה ביותר. הצעירה נעצרה ולבקשת המשטרה נשלחה לבדיקה פסיכיאטרית. לאור התקיפה הוצג על ידינו סרטון שממנו עולה בברור שהצעירה הותקפה באופן חמור על ידי ההמון. לאור זאת גם פנינו לבית המשפט שיורה על ביטול כתב האישום נגדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully