וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי על התאבדות האב החרדי: "קרה לכם חורבן גדול"

4.9.2015 / 0:04

שר הכלכלה הגיע לנחם את המשפחה ברכסים, שבה התאבד האב לאחר שבתו לא התקבלה לסמינר מטעמים גזעניים. "אפילו עיכוב של יום אחד יכול להרוס משפחה שלמה"

יהודה אדרי - סוכנות הידיעות חדשות 24

יושב ראש מפלגת ש"ס ושר הכלכלה אריה דרעי הגיע אמש (חמישי) לנחם את משפחת הגבר שהתאבד ביישוב רכסים, לטענת משפחתו, בשל סירוב בית ספר לקבל את בתו מטעמים גזעניים. דרעי פנה לאלו מבין הנוכחים שעוסקים בחינוך, ואמר: "כמה אנחנו חייבים להיות רגישים, לשם לב לכל אחד ואחד. אפילו עיכוב של יום אחד, או של יומיים – יכול להרוס משפחה שלמה". מדובר בהתייחסות ראשונה של פוליטיקאי חרדי למקרה.

דרעי הוסיף ואמר למשפחה כי "קרה לכם חורבן גדול אבל חייבים להתחזק". כשפנה לאלמנתו של אב המשפחה, הוסיף: "אני מנסה להבין את שברון לבך, את ההרגשה שלך, הריקנות והייאוש", ואיחל לה כי "בורא עולם יהיה לך למשענת כדי להמשיך".

קריאה נוספת:
ימים לפני התאבדותו כתב האב החרדי: "אין גבול לביזיון, אני מושפל"
"אבא שלי התאבד כי לא קיבלו את אחותי לבית ספר ממניעים גזעניים"
מוסד חרדי בירושלים אולץ לקבל ספרדיות - ועד ההורים פתח בשביתה

שר הכלכלה אריה דרעי בבית המשפחה שאביה שם קץ לחייו ברכסים. יהודה אדרי - סוכנות הידיעות חדשות 24, מערכת וואלה! NEWS
דרעי בבית המשפחה, הערב/מערכת וואלה! NEWS, יהודה אדרי - סוכנות הידיעות חדשות 24

לילדי המנוח אמר יו"ר ש"ס: "עכשיו הלך לכם אבא, אבל יש לכם אבא שבשמיים שילווה אתכם בכל צעד". בסיום דבריו אמר דרעי: " צריך להתפלל לבורא עולם שהמקרה הזה לא יהא חס וחלילה לקטרוג של עם ישראל. לא ידענו חלילה וחס, אם היינו יודעים, היינו מנסים לפעול".

סגן שר החינוך מאיר פרוש (יהדות התורה) אמר בתגובה למקרה לוואלה! NEWS כי הוא "מצר וכואב על המקרה", וכי הוא וידא כי אכן משרד החינוך עשה את המוטל עליו ושיבץ את הילדה בבית ספר איכותי באזור מגוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully