וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: לא תאמינו מה בחר גבר מקליפורניה להציל משריפה

2.9.2015 / 13:19

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

ח"כ שרון גל הודיע היום במפתיע על התפטרותו מהכנסת. גל הסביר כי במצב הנוכחי, כח"כ באופוזיציה, הוא יוכל להביא את יכולותיו לידי ביטוי בצורה טובה יותר דווקא כעיתונאי.

כוח צה"ל ירה היום בפלסטיני שניסה לחדור לישראל דרך חוף זיקים. הפלסטיני זוהה כאשר התקרב לגדר הימית, ומשלא נשמע להוראות החיילים לעצור, הוא נורה ברגלו ונפצע. מצבו קל.

שר החינוך לשעבר, ח"כ שי פירון התייחס היום בפתח ישיבת הסיעה של יש עתיד, לפרישתו. "אני חוזר הביתה לחינוך", אמר פירון, "אני מרגיש שאני זקוק לתלמידים, לכיתה וללוח". פירון גם עקץ בדבריו את שר החינוך בנט ואמר: "חינוך משמעותי זה לא רק יחידות לימוד".

השאלה את מה תצילו מהבית שלכם במקרה של שריפה, יכולה להיות לא פשוטה: האם רצים לאלבומי התמונות או אולי למסמכים החשובים? לרוברט רייט מקליפורניה זה דווקא היה ממש ברור: רייט הוציא את אשתו ובנו מהדירה שלהם לאחר שדירה סמוכה עלתה באש, ויחד איתם הצליח לתפוס גם נתח של צלעות שהוא הכין לארוחה. "הייתי רעב", הוא הסביר בריאיון אחר כך.

תחזית מזג האוויר: היום תחול עלייה נוספת במידות החום וייעשה חם מהרגיל לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully