וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: לא תאמינו במה עובדת סבתא בת 87

1.9.2015 / 15:25

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

צעיר יהודי מישראל שככל הנראה ניסה להצטרף לארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) הושב השבוע לארץ בסיוע משרד החוץ – כך נמסר היום בהודעה מטעם המשרד. עוד נמסר כי הצעיר נעצר לפני שהספיק לחצות את הגבול לסוריה דרך טורקיה, ואחרי שמשפחתו התריעה שהוא עלול לנסות להצטרף לארגון.

כוחות מתוגברים של משטרה ומשמר הגבול הוצבו היום בכניסה לתיכון אורט אבין שברמת גן שבו מלמד הרצל שוברט, המורה שתועד משתתף בהפרת הסדר בכפר נבי סאלח, שבה הותקף חייל צה"ל על ידי פלסטינים. זאת, ככל הנראה מחשש להפגנות של פעילי ימין נגד המורה.

מפגינים לבנונים השתלטו היום על בניין המשרד לאיכות הסביבה בביירות, במחאה על משבר פינוי הזבל בעיר. המפגינים מאיימים להתבצר בבניין עד להתפטרות השר הממונה על איכות הסביבה.

לסבתא הזו דווקא יש גלגלים: הכירו את עדנה מיטשל, נהגת אמבולנס בת 87. ב-30 השנים האחרונות מיטשל, סבתא רבתא, כבר העניקה עזרה לנפגעי תאונות דרכים, יילדה תינוקות וענתה לקריאות גם באמצע סופת שלגים. לצערה, בשנה הבאה היא תצא לגמלאות.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול עלייה נוספת במידות החום וייעשה חם מהרגיל לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully