וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חייל התחזה לידוענים ממחשבי גל"צ - וארגן מסיבות מין בשמם

25.8.2015 / 16:58

מפיק בתחנת הרדיו הצבאית שהשתחרר לאחרונה, נעצר בעקבות תלונה של צעירה, שטענה כי חשבון הפייסבוק שלה נפרץ. חקירה העלתה כי הוא פרץ לעשרות פרופילים, בהם של מפורסמים, כדי לנהל שיחות ארוטיות. מעצרו הוארך עד יום שישי. "כולם בתחנה בשוק"

גלי צה"ל. נמרוד סונדרס
גלי צה"ל/נמרוד סונדרס

משטרת תל אביב עצרה אתמול חייל משוחרר בן 25, מפיק לשעבר בתחנת הרדיו הצבאית גלי צה"ל. הוא חשוד שפרץ לחשבונות פייסבוק של עשרות אנשים, בהם גם של מפורסמים, התחזה להם וניהל בשמם שיחות ארוטיות. בין היתר הוא גם ניסה לארגן מסיבות סקס ואורגיות תוך שהוא משתמש בזהות שאינה שלו. החשוד, שהשתחרר לאחרונה, נעצר על ידי המשטרה ומעצרו הוארך היום (שלישי) בבית משפט השלום שבתל אביב עד יום שישי.

החשוד, בן למשפחה דתית, השתמש לפי החשד במחשבי תחנת השידור כדי לבצע את העבירות המיוחסות לו, משום שבביתו אין מחשב. על פי החשד, הוא הצליח לגייס את המידע לפריצה לחשבונות בכך שזייף שאלון של חברת פייסבוק, שאותו הפיץ לעשרות אנשים במייל. בשאלון הופיעו שאלות לגבי זהותם של האנשים, פרטי ההתחברות שלהם לרשת וכיוצא בזה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
"המדינה שלחה את הבן שלי למכלאה ושכחה ממנו"
תיעוד: רכב משטרה משפריץ נוזל מסריח לבתים בירושלים - ללא סיבה
נתפסה חוליית טרור שתכננה לבצע פיגוע נגד מתפללים בקבר יוסף

באמצעות הנתונים שקיבל הוא יצר פרופילים מזויפים של אותם אנשים והשתמש בזהות השאולה. מחלקת הסייבר במשטרת מחוז תל אביב פתחה בחקירה בעקבות תלונה של צעירה, שסיפרה כי חשבון הפייסבוק שלה נפרץ וכי אלמוני ניהל שיחות ארוטיות. היא טענה גם שאותו אדם ארגן אנשים לאורגיות דרך חשבונה, תוך שהוא מתחזה לה.

החוקרים בפיקודו של סגן ניצב דוד משקל ניהלו חקירה ועדכנו את המשטרה הצבאית החוקרת (מצ"ח) בפרשה. במהלכה גילו כאמור שהפעילות בוצעה ממחשבי גלי צה"ל. בתום פעולות חקירה נוספות נעצר החשוד אתמול בלילה בביתו שבאלעד. "יש לנו עשרות תלונות הקשורות לחשוד. הצלחנו לאתר עשרות חשבונות שנפרצו על פי החשד באמצעות מחשבי גל"צ", אמר גורם במשטרת תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חשוד שפרץ לחשבונות ממחשבי גל"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הוא הגיע לגל"צ לא דרך קד"צ (קורס קדם צבאי, א"א) – הוא היה קודם שדרן ב'רדיו קול חי'. הוא התחיל במחלקת האינטרנט, התקדם אחרי זה למחלקת תכניות ולמחלקת השיווק של התחנה", סיפרה חיילת ששירתה עם החשוד. היא ציינה כי מדובר ב"בן אדם מקסים, נחמד ואדיב".

"כולם בתחנה בשוק, ממש מופתעים. לא האמנו שבנאדם כזה יכול לעשות דבר כזה. אנו עובדים בסביבת עבודה פתוחה, שבה קשה לשמור על פרטיות. לכן, קשה להבין מתי כל הדבר הזה קרה", הוסיפה.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • גלי צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully