וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאעש בסרטון חדש: מאיים להוציא להורג אזרח קרואטי שבידיו

בסרטון שהופץ ברשת מציגה שלוחת הארגון בחצי האי סיני אזרח קרואטי שנפל בשבי לפני שבועיים, ומציבה למצרים אולטימטום של 48 שעות: שחררו את האסירות המוסלמיות מבתי הכלא במדינה, או שהשבוי יוצא להורג

צלמים זמניים מורשים

שלוחת ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) בחצי האי סיני מאיימת להוציא להורג אזרח קרואטי השבוי בידיה. בסרטון וידאו שהופץ אמש (רביעי) ברשת תחת הכותרת "מסר לממשלת מצרים" נראה השבוי, תומיסלאב סלופק, מקריא את דרישת הארגון, לפיה הוא יוצא להורג בתוך 48 שעות במידה וממשלת מצרים לא תשחרר את כל האסירות המוסלמיות שבבתי הכלא במדינה.

בסרטון מופיע סלופק במדי אסיר כתומים כשהוא כורע על אדמת המדבר, ולצדו דגל דאעש ולוחם רעול פנים שאוחז בסכין. הוא מציין כי הוא נפל בשבי הארגון ב-22 ביולי, לאחר שהגיע למצרים במסגרת עבודתו בחברת גז צרפתית. כמו כן, אמר כי הוא בן 30 ואב לשתי בנות.

עוד בחדשות בעולם:
9 מיליארד דולר וחשש מדאעש: מצרים חונכת את תעלת סואץ החדשה
חשש במערכת הביטחון: דאעש מהדק אחיזה בגבול סוריה-ירדן
שתי רכבות סטו מהמסילה בשל השיטפונות הכבדים בהודו: 24 נהרגו

דאעש מאיימים להוציא להורג אזרח קרואטי. מערכת וואלה! NEWS
דורשים את שחרור כל האסירות המוסלמיות מבתי הכלא במצרים. השבוי סלופק בסרטון/מערכת וואלה! NEWS

בחודש ינואר האחרון הוציא להורג ארגון דאעש שני אזרחים יפנים, הרונה יוקאווה וקנג'י גוטו, אשר נפלו בשבי הארגון בסוריה. זאת לאחר שממשלת יפן לא נענתה לדרישת הארגון לשלם בעבור שחרורם כופר של 200 מיליון דולרים. ההוצאה להורג, שנעשתה בעריפת ראשם של השבויים, תועדה בסרטון שהופץ ברשת.

(עדכון ראשון: 19:21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully