וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל נפצע כשהציל את נפגעי הפיגוע: "אין פחד ברגעים האלה"

יוסי אלי ומשה שטיינמץ

4.8.2015 / 0:03

דוד דומנסקי היה במקרה במקום שבו נזרק בקבוק התבערה לעבר מכונית במזרח ירושלים. כשהבחין במתרחש, הוא לא חשב פעמיים, חש לעבר הרכב הבוער ונפגע מצמיג שהתפוצץ. "כל אחד היה עושה את זה", אמר לוואלה! NEWS

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

דוד דומנסקי, חייל צה"ל, הוא אחד משלושת הפצועים מבקבוק התבערה שנזרק אמש (שני) לעבר כלי רכב באזור בית חנינא שבמזרח ירושלים. דומנסקי, שהיה בקרבת המקום שלא במסגרת תפקידו כחייל, חש לעבר כלי הרכב שלעברו נזרק בקבוק התבערה ונפגע מצמיג שהתפוצץ. הוא משרת בפלוגת זיקית, גדוד 636 באיסוף הקרבי. במהלך הלילה הוא שוחרר מבית החולים.

"חזרתי מפעילות וראיתי רכב שנפגע מבקבוק תבערה", שחזר דומנסקי בפני וואלה! NEWS מבית החולים. "באנו כמה חיילים לעזור, להגיש עזרה. לא חשבנו לרגע. הבאנו מטף, ניסיתי לכבות ולא כך כך הצלחתי. עברנו את האנשים. אני נהגתי. ראיתי אישה על הרצפה והרכב עולה באש. תפסתי את המטף וכיביתי. אין שום פחד ברגעים האלה".

עוד חדשות:
"אכלתי אותה בגדול": "סוכנת נסיעות" עקצה לקוחות במיליון שקל
ח"כ מיקי זוהר מהליכוד: "מצית הבית בכפר דומא לא התכוון לרצוח"
קריאה נרגשת בפייסבוק: בואו להלוויית החייל הבודד שהתאבד

דוד דומנסקי נפצע בפיגוע שבו הושלך בקבוק תבערה לעבר כלי רכב בירושלים 03 אוגוסט 2015. יוסי אלי, מערכת וואלה! NEWS
דומנסקי בבית החולים, אמש/מערכת וואלה! NEWS, יוסי אלי

לדבריו, הוא לא ראה את משליך בקבוק התבערה. "האישה הייתה בסדר. שאלתי אותה מה קרה. רצינו לאבטח אותה. היא אמרה שהיא נפגעה, לא ראתה מאיפה באתי לכבות. כנראה התפוצץ הצמיג ופגע לי בפרצוף. כל אחד היה עושה את זה. זה היה בלי קשר לפעילות. עשיתי מה שהיה צריך לעשות. ואז הגיע אמבולנס ופינה את הפצועים וגם אותי", אמר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
בקבוקי תבערה הושלכו לעבר רכבים בבית חנינא בירושלים, 3 באוגוסט 2015. כיבוי והצלה, מערכת וואלה! NEWS
פעולות כיבוי כלי הרכב/מערכת וואלה! NEWS, כיבוי והצלה

בפיגוע נפצעו שלושה בני אדם. בין הפצועים, צעירה בת 27 שנפצעה באורח בינוני ועוד שניים באורח קל, בהם דומנסקי. הצעירה מאושפזת במחלקה לכירורגיה פלסטית בהדסה עין כרם. היא סובלת מכוויות בדרגה 3+2 בכ-25% משטח הגוף, בעיקר בגפיים התחתונות. היא נמצאת בהכרה ובימים הקרובים יוחלט על המשך הטיפול בה בהתאם למצב הכוויות.

מחקירה ראשונית עולה כי בקבוק התבערה נזרק לעבר כלי רכב שבו נסעה הצעירה. בעלה של הצעירה הצליח להימלט מהרכב ללא פגע. רכבה, שנשרף כליל, הידרדר ופגע ברכב שבו ישב צעיר נוסף, בן 20. הוא נפגע באורח קל ופונה לבית החולים שערי צדק ושוחרר במהלך הלילה. דומנסקי פונה במצב קל עם כוויות בידיו ולאחר ששאף עשן בעת שניסה לכבות את כלי הרכב הבוער עם מטף כיבוי. הוא שוחרר מבית החולים.

(עדכון ראשון: 23:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully