וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעלמות המטוס המלזי: שברים נוספים נשטפו מהאוקיינוס ההודי

דלת מטוס אותרה באי ראוניון וייתכן שהיא שייכת לבואינג 777 - אותו דגם ששימש את טיסת MH370 שהתרסקה בשנה שעברה. במקביל, מלזיה אישרה כי הכנף שנמצאה באזור אכן שייכת לדגם הזה

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

דלת מטוס נשטפה לאי ראוניון שבאוקיינוס ההודי, וייתכן שמדובר בחלק מהמטוס המלזי שהתרסק בשנה שעברה בדרכו מקואלה לומפור לבייג'ינג כשעליו 239 נוסעים ואנשי צוות. ביום רביעי אותרה כנף מטוס באי והיום (ראשון) אישרה מלזיה כי מדובר בחלק ממטוס מדגם בואינג 777 - אותו מטוס ששימש את טיסת MH370 של חברת "מלזיה איירליינס", שנעלמה בנסיבות מסתוריות במרץ אשתקד. בכך מתחזקות ההערכות שאכן אלו שרידי המטוס, מאחר שאף מטוס מדגם זה לא התרסק באזור מעולם.

"אנחנו יודעים שהכנף זוהתה באופן רשמי כחלק ממטוס מדגם בואינג 777", מסר שר התחבורה של מלזיה ליו תיונג לאי בהצהרה. "זה אומת על ידי הרשויות בצרפת יחד עם היצרנית בואינג, הרשות הלאומית בארצות הברית לביטחון בתעבורה ועם צוותים מקומיים", הוסיף.

לקריאה נוספת בנושא
"לפי הראיות מדובר במטוס המלזי": השרידים הועברו לבדיקה בצרפת
שרידי מטוס נמצאו באוקיינוס ההודי; ייתכן ששייכים למטוס המלזי

שוטרים צרפתים באי ראוניון חוקרים חתיכו החשודות כשייכות למטוס המלזי שנעלם באוקיינוס ההודי, 30 ביולי 2015. רויטרס
שוטרים צרפתים בוחנים את כנף המטוס באי ראוניון, בשבוע שעבר/רויטרס

לדבריו, הרשויות בקואלה לומפור פנו לרשויות האחרות באזור האי ראוניון והפצירו בהן להיות מוכנות לכך שחלקי מטוס נוספים יישטפו לחופיהן. "כך יוכלו המומחים לבצע הערכה מבוססת נוספת בהנחה ששברי נוספים יצופו על הקרקע, שיספקו לנו רמזים נוספים סביב כלי הטיס שנעלם".

מבצע חיפוש בהובלת אוסטרליה מתמקד באזור נרחב בדרום האוקיינוס ההודי, כ-4,000 קילומטרים ממזרח לאי ראוניון. הרשויות סבורות כי המטוס התרסק אל תוך הים, אך הסיבה לכך טרם התבררה. המיקום המשוער של שברי המטוס מתבסס על אותות שנשלחו מהמטוס וזוהו על ידי לוויין, אך טרם נמצאה הוכחה ממשית להתרסקותו באזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully