וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אשת ראש ארגון פשיעה מעורבת ברצח עו"ד יורם חכם

7.7.2015 / 12:21

האישה נעצרה הבוקר בחשד למעורבות ברצח הפרקליט הבכיר ב-2008. יחד עמה עוכבו לחקירה ונעצרו עוד ארבעה חשודים, בהם שלושה אחים ראשי ארגון פשע מירושלים. בהתאם להתפתחויות בחקירתה ייקבע אם תובא להארכת מעצר מחר

צילום: דוד קורן, עריכה: גדי וינסטוק

יחידה להב 433 עצרה היום (שלישי) אשתו של ראש ארגון פשיעה בחשד למעורבות ברצח עורך הדין יורם חכם ב-2008. מלבד האישה עוכבו לחקירה ונעצרו עוד ארבעה חשודים, בהם שלושה אחים הנמנים עם ראשי ארגון פשיעה בירושלים. בהתאם להתפתחויות בחקירתה ייקבע אם תובא מחר לדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום בראשון לציון.

מהמשטרה נמסר כי חידוש החקירה בעניין הרצח, במסגרת פרשה 512 המנוהלת בשיתוף פעולה עם יחידת מרכזית (ימ"ר) תל אביב, התאפשר הודות להתפתחויות אחרונות השופכות אור על מעשיהם לכאורה של כמה חשודים. שניים מהם, שנעצרו כבר בראשית החקירה המחודשת, יובאו במהלך היום לדיון בבקשה להאריך פעם נוספת את מעצרם.

לקריאה נוספת:
משפחתו של עו"ד חכם: "הופתענו שאסי אבוטבול חשוד ברצח"
האיש שהוביל למעצר אבוטבול בחשד לרצח: עד מדינה מארגון אברג'יל
פרשה 512: המשטרה גייסה עד מדינה מכל ארגון פשע

פיצוץ מכונית העו"ד בתל אביב. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
זירת ההתנקשות בעו"ד חכם בתל אביב ב-2008/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

בסוף החודש שעבר נעצר העבריין אסי אבוטבול בחשד למעורבות ברצח הפרקליט הבכיר. לפי החשד, המניע לרצח הוא סכסוך כספי בין חכם לאבוטבול: אחרי שאבוטבול הורשע בתיק שבו ייצג אותו הפרקליט הבכיר, הוא דרש חלק מהסכום שהעביר לו לצורך ייצוגו, אך חכם סירב. על אף שהכחיש את המיוחס לו, מעצרו הוארך. אבוטבול אמר לשופט באחד הדיונים כי הוא עלול לפגוע בעצמו בגלל תנאי המעצר.

הרצח של עורך הדין הפלילי הבכיר יורם חכם אירע ב-11 ביוני 2008. מטען רב-עוצמה שהוצמד לג'יפ שלו התפוצץ בעת נסיעה באור יום ברחוב יגאל אלון בלב תל אביב. חכם, בן 53, גרוש ואב לארבע בנות, מת במקום כתוצאה מהפיצוץ. מיד לאחר האירוע הוטל צו איסור פרסום גורף על חקירת הפרשה, שחלקים ראשונים מפרטיה מותרים לפרסום רק היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully