וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטר "הצייד" מואשם בביצוע עבירות מין בעשרות קטינות

6.7.2015 / 11:32

כתב אישום הוגש נגד עופר טמסוט, מתנדב לשעבר באגף התנועה, בגין מעשי אונס ועבירות מין נוספות בילדים. טמסוט מואשם כי נהג ליצור עם הקורבנות קשר באינטרנט, שם שיקר לגבי זהות האמתית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עופר טמסוט בבית המשפט המחוזי, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

כתב אישום הוגש היום (שני) לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד עופר טמסוט, בן 35 מקריית אתא, בין היתר בגין אונס, ניסיון לאונס ובעילה בהסכמה של עשרות ילדים. טמסוטט, מתנדב לשעבר באגף התנועה של המשטרה, מואשם עוד בניסיון שידול לביצוע מעשים מגונים בבן משפחה. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטים נגדו. טמסוט, שכונה בידי חוקרים במשטרה "הצייד", נחשב לאחד מעברייני המין הפעילים ביותר ברשת.

בכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד טל עופר מפרקליטות מחוז חיפה, נכתב כי טמסוט יצר קשר עם קטינים דרך האינטרנט והטלפון ושיקר לגבי גילו ושמו האמתיים. עוד נכתב כי טמסוט קיים עמם שיחות בעלות אופי מיני, הורה להם לבצע מעשים מיניים וביצע בהם עבירות מין על אף שידע את גילם האמתי.

כמו כן, טמסוט מואשם כי החזיק ברשותו בניגוד לחוק תכנה של מרשם האוכלוסין שבה השתמש כדי לגלות פרטים אישיים על הקטינים ועל בני משפחתם, כולל את שמותיהם המלאים, תאריכי לידה שלהם, את מקום מגוריהם ומספרי תעודת זהות ועוד.

לקריאה נוספת בנושא
"השוטר החשוד בפדופיליה - אחד מעברייני המין הפעילים ברשת"
שוטר חשוד שקיים יחסי מין עם ילדות: "יצא לצוד אותן"
זעזוע באגף התנועה: השוטר החשוד בפדופיליה נחשד גם בהדחה לזנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully