וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאעש בסרטון חדש: "נעקור את מדינת היהודים משורשיה"

בסרטון, שבו מופיעה הכתובת "מסר לאנשינו בירושלים" בערבית ובאנגלית, מאיים בכיר "המדינה האיסלאמית" בסוריה באופן ישיר על ישראל. הוא מתייחס גם לחמאס, שפועל נגד הארגון ברצועה: "נחסל אתכם, תראו בעזה איברים נכרתים"

עריכה: מתן חדד

ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) פרסם אתמול (שלישי) סרטון ברשת ובו הוא מציג איום ישיר על ישראל. במהלך הסרטון, שבתחילתו מופיעה הכתובת "מסר לאנשינו בירושלים" בערבית ובאנגלית, אומר אבו עזאם אל-רזאווי, אחד מהמפקדים הבכירים של הארגון בחאלב שבסוריה: "אנחנו נעקור את מדינת היהודים משורשיה".

בסרטון מתייחס אל-רזאווי גם לארגון חמאס, אשר פועל נגד דאעש ברצועת עזה. "נעקור את חמאס ואת כל הפלגים החילוניים", אמר. "אנו לוקחים אתכם בחשבון. חמאס וכל הפלגים החילוניים ייכנעו לרצוננו ובעזה תשלוט השריעה". הוא גינה את מעצרם והוצאתם להורג של פעילי דאעש ברצועה וקרא לפעילים: "התאזרו בסבלנות, יגיע היום בו אתם תרדפו אותם".

עוד חדשות מהעולם:
אובמה: "אם לא נמנע מאיראן נשק גרעיני - לא יהיה הסכם"
מתח, פילוג ואי-ודאות באתונה: "מה יקרה כשהכסף ייגמר?"
דרום סודאן: "חיילי הצבא אנסו ילדות ושרפו אותן בחיים"

דאעש מאיימים: "נעקור את מדינת היהודים משורשיה". צילום מסך
לוחמי דאעש, כפי שנראים בסרטון/צילום מסך

פעיל נוסף של דאעש פנה לחמאס בסרטון ואמר: "אנו ננקום בכם, אתם תראו בעזה דם שנשפך ואיברים נכרתים". אחד הפעילים אף טען כי חמאס "לא פועל למען האיסלאם, אלא למען ניצחונה של איראן ושל ארצות הברית".

בחודשים האחרונים הלכה וגברה הפעילות של גורמים סלפים המזוהים עם דאעש ברצועה. אותם ארגונים אף משגרים לאחרונה רקטות לעבר ישראל בתגובה למעצרים של חייליהם. "רעיון 'המדינה האסלאמית' שאותו מוביל דאעש הולך וצובר תאוצה ברצועת עזה, בהשפעת האירועים בסיני", אמר בתחילת החודש גורם ביטחוני בכיר והוסיף: "רצועת עזה מנותקת אולי גאוגרפית משאר האירועים במזרח התיכון, אך לא מנותקת אידיאולוגית".

(עדכון ראשון: 22:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully