וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השוטר החשוד בפדופיליה - אחד מעברייני המין הפעילים ברשת"

28.6.2015 / 14:37

מעצרו של עופר טמסוט, מתנדב באגף התנועה החשוד שתקף מינית ושידל לזנות 27 ילדות ונערות, הוארך היום פעם נוספת. ככל שהחקירה נמשכת מתגלות עוד קורבנות של מי שמכונה "הצייד", האחרונה בת 11.5 בלבד

אזיקים. אורי לנץ
לפי החשד השוטר תקף מינית 27 ילדות ונערות/אורי לנץ

במשטרה סבורים כי הצליחו לשים את ידם על אחד מעברייני המין הפעילים ביותר בשנים האחרונות ברשת בישראל, אשר לפי החשד תקף מינית ויצר קשר בעל אופי מיני עם לא פחות מ-27 ילדות ונערות. החשוד, עופר טמסוט בן 31, מתנדב באגף התנועה של המשטרה - החשוד לצד מעשי הפדופיליה גם בשידול ובהדחה לזנות - נעצר כבר לפני שלושה שבועות במסגרת חקירה שנוהלה במחלק נוער חשיפה בימ"ר תל אביב, בפיקודו של רפ"ק אהוד דיין. מעצרו הוארך על ידי בית המשפט בתל אביב כבר חמש פעמים, והיום (ראשון) הוא הוארך פעם נוספת עד ליום חמישי בבית משפט השלום בתל אביב.

ככל שחוקרי ימ"ר תל אביב, בפיקודו של ניצב-משנה גדי אשד, ממשיכים בחקירה מתגלות עוד ועוד ילדות בגילאי 11 עד 16 שנפלו לכאורה קורבן למעשיו. אחד מחוקרי הימ"ר כבר הגדיר את פעילותו כ"צייד". היום במהלך הדיון בבית המשפט סיפר חוקר המשטרה גדי אבידן לשופט ירון גת על התפתחות נוספת בפרשה. "מאז הארכת המעצר הקודמת עולות בכל יום עוד ועוד ילדות מסכנות", אמר. "נגבו 24 הודעות, וכולן הודעות מפלילות. מתוך אותן הודעות היו שני מפגשים שהחשוד סיפר עליהם. ישנן עוד שלוש בנות שהשמות שלהן עלו ואנחנו צריכים לאתרן. לגבי כולן יש חשש שהיה מפגש. חלק מהמקרים היו בווידיאו".

עוד התברר בדיון היום כי הילדה האחרונה שנפלה לפי החשד קורבן למעשיו של טמסוט היא ילדה בת 11.5 בלבד. בימים אלה מבצעת המשטרה פעולות חקירה רבות בעניינה. בין השאר, נעזרת המשטרה בספקי האינטרנט השונים בניסיון להתחקות אחר ההתכתבויות של טמסוט עמה.

סנגוריו של טמסוט, עורכי הדין מיכאל כרמל ודן אסלנוב, טענו כי המשטרה אמורה הייתה להגיש כבר לפני כמה ימים כתב אישום, אולם ממשיכה בחקירה ללא הצדקה. "הם מנסים לצוד עוד מתלוננות מתחת לכל אבן", טענו.

השופט גת ציין בהחלטתו כי קיים חשד סביר לעבירות שיוחסו לטמסוט, אשר כוללים, בין השאר, מעשה מגונה בקטינה עד גיל 14, בעילת קטינה בגיל 16-14, החזקת פרסום תועבה ובו דמות קטין, הבאת קטין מתחת לגיל 14 למעשה זנות ואיומים. "מהתמונה המצטיירת עולה מסוכנות ממשית מצד החשוד", אמר לפני שהורה על הארכת המעצר. הוא הנחה את המשטרה להגיש עד סוף השבוע כתב אישום נגדו.

עוד בנושא:
שוטר חשוד שקיים יחסי מין עם ילדות: "יצא לצוד אותן"
זעזוע באגף התנועה: השוטר החשוד בפדופיליה נחשד גם בהדחה לזנות

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully