וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור כתב לחברתו לפני שנהרג בנפאל: "המקום הזה עושה לי טוב"

4.5.2015 / 16:27

המטייל הישראלי שנהרג ברעידת האדמה בנפאל התכתב לפני הרעש העז שפקד את המדינה עם חברתו, עמית. "אני מאוהב במדינה", כתב. משפחתו של אסרף פועלת להטיס את גופתו לישראל עוד הערב

צילום: דוברות קרן ישראלייף, עריכה: גדי וינסטוק

"זה המקום שעושה לי הכי טוב" - כך כתב בהודעת ווטסאפ המטייל הישראלי אור אסרף, שנהרג ברעידת האדמה שפקדה את המדינה לפני שמונה ימים, לחברתו עמית גרינברג, בזמן שטייל במדינה. בהתכתבות בין השניים, שאותה פרסמה גרינברג בפייסבוק, נראית תמונתו של אסרף מאחד הטרקים שעשה באזור. "אני מאוהב במדינה", כתב אסרף, שגופתו אותרה אמש.

גופתו של אסרף הובאה היום (שני) לנמל התעופה בקטמנדו מאזור הלנגטנג המרוחק. אנשי משלחת ישראלייף, שסייעו בהבאתה, העבירו אותה לרשות המשפחה ומשרד החוץ. המשפחה פועלת על מנת להעלות את גופתו של אסרף על טיסה עוד הערב.

לקריאה נוספת בנושא
צפו: אביו של אור אסרף פוגש את המחלצים שאיתרו את גופת בנו
מחלץ שהשתתף בחיפושים אחרי אור אסרף: "חשתי צמרמורת בכל הגוף"
גופתו של אור אסרף נמצאה בנפאל; אביו: "עצוב שאין לי אותו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמש נפגש אביו של אור אסרף, פטריק, עם חברי הצוות שאיתרו את גופת בנו המנוח והודה להם. אסרף הודה לחבריו של אור מיחידת אגוז ולצוות המחלצים של קרן ישראלייף, המורכב ממתנדבי איחוד הצלה, עמותת פירסט וזק"א.

אסרף אמר אתמול בכאב כי "הבטחנו להשיב את אור הביתה, וקיימנו". הוא סיפר כי מי שאיתר את בנו זה הצוות שלו מיחידת אגוז, בפיקוד הישיר של מפקד הצוות שלו. "הוא והחברים שלו עבדו באזור הזה שלושה ימים בתנאים לא תנאים, בחיפושים מפרכים תוך סיכון חיים נוראי. חברים של אור שאיתרו אותו לקחו אותו יחד איתם במורד הטרק בכיוון הכפר הקרוב, שהוא במרחק שעה הליכה. מדובר בתנאים קשים של הליכה בחושך, תוך סיכון חיים, כדי להחזיר אותו הביתה".

"ככל שעבר הזמן, קיבלנו דיווחים היכן המקום המוערך שהוא נמצא בו", הוסיף האב. "לפי חיתוכים שקיבלנו מעדויות של אנשים שבאו משם, ולפי חישוב קצב ההתקדמות המהיר שלו,
מיקדנו את החיפושים באזור זה. כאשר צוותים נעו מאותה נקודה צפונית במורד הטרק, וצוותים אחרים עשו את הדרך ההפוכה במעלה הטרק, כדי לא לפספס שום דבר מזוויות הראייה. יש שם מפולות נוראיות של סלעים ענקיים, שסחפו איתן עצים כאילו היו קיסמי שיניים. המפולת סחפה איתה לנהר עצים, סלעים וכמובן גם אנשים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
תיעוד: המפגש המרגש בין אביו של אור אסרף לחבריו. צילום מסך
פטריק אסרף, אביו של אור, במפגש עם צוות החילוץ שאיתר את בנו/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully