וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לאונס קבוצתי של חיילת בבסיס צה"ל בדרום הארץ

29.4.2015 / 0:37

חיילת בשירות סדיר התלוננה כי ארבעה חיילים אנסו אותה בזה אחר זה, בתום אירוע מטעם היחידה שבה היא משרתת. הארבעה נעצרו על ידי מצ"ח ונחקרו. פרקליטו של אחד החשודים: "היחסים היו בהסכמה". דובר צה"ל: "הנושא בטיפול"

שוטר צבאי בכלא צבאי. דובר צה"ל
הארבעה נעצרו ונלקחו לחקירת מצ"ח/דובר צה"ל

חשד לתקיפה מינית חמורה בצבא: חיילת בשירות סדיר בבסיס צה"ל בדרום הארץ התלוננה אתמול (שלישי) במשטרה הצבאית החוקרת (מצ"ח) כי עברה אונס קבוצתי בידי חיילים מהיחידה שבה היא משרתת. מעדותה של החיילת עולה כי התקיפה התרחשה בתום אירוע שנערך ביחידה. אחרי שהחיילים התפזרו לאזור המגורים, כך סיפרה, ארבעה מהם אנסו אותה בזה אחר זה. חוקרי מצ"ח הגיעו אל הבסיס אחרי קבלת התלונה, עצרו את ארבעת החשודים, והעבירו אותם לחקירה.

עו"ד שי רודה, מומחה למשפט צבאי וסנגורו של אחד החשודים הכחיש את החשדות המיוחסות למרשו. "מרשי טוען כי יחסי המין היו בהסכמה מלאה. לדבריו, החיילת התחרטה לאחר שנפגע שמה הטוב ביחידה ולכן החליטה להתלונן. החקירה בראשיתה ואני משוכנע שברגע שהחקירה תתקדם החשדות ייעלמו כלא היו".

עוד ידיעות בוואלה NEWS
"הרעש בנפאל לא מרתיע": הישראלים שיוצאים לטייל באזור האסון
מרכיבים ממשלה: יהדות התורה וכולנו על סף חתימה - פערים מול בנט ודרעי
שוטר היס"מ שהיכה חייל בחולון יפוטר: "אין לו מקום במשטרה"

גורם פיקודי בכיר מסר בעקבות חשיפת המקרה כי אם הפרטים נכונים מדובר ב"אירוע חמור ביותר שלא עולה בשום קנה מידה של ערכים בסיסיים". לדבריו, הנושא "יטופל ויתוחקר ברצינות ובחומרה הרבה ביותר". הגורם הדגיש כי המפקדים שנחשפו למידע הם אלו ששכנעו את החיילת להגיש תלונה במצ"ח.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "עם קבלת התלונה נפתחה חקירת מצ"ח והחיילים נעצרו. במקביל המתלוננת מטופלת על ידי מרכז התמודדות ותמיכה (מהו"ת) ומלווה באופן צמוד על ידי מפקדיה".

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

(עדכון ראשון: 23:37)

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully