וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו דאעש: בוקו חראם ערף את ראשם של שני "מרגלים"

ארגון הטרור הניגרי פרסם סרטון שבו מוצגים שני אנשים שהואשמו בריגול כרותי ראש. עם זאת, בשונה מסרטוני התעמולה של "המדינה האיסלאמית", מדובר בהפקה באיכות ירודה שלא תיעדה את העריפה עצמה

עריכה: שניר דבוש

ארגון בוקו חראם פרסם אתמול (שני) סרטון שבו נראות שתי גופות כרותות ראש של שני אנשים שהואשמו בריגול אחרי הארגון הניגרי. הסרטון, שזכה לשם "קציר המרגלים" פורסם בטוויטר בידי זרוע התקשורת של הארגון.

לקריאה נוספת בנושא
ניגריה: ילדה בת 7 ביצעה פיגוע התאבדות בשוק הומה אדם
המחיר הגבוה שמשלמות מדינות אפריקה במלחמתן בבוקו חראם

הולכים בעקבות דאעש: בוקו חראם ערפו ראשי מרגלים.
הסרטון באיכות ירודה ביחס להפקות של דאעש

בסרטון מוצג אדם שמזוהה כדאווד מוחמד מהעיירה באגה, שם ביצעו בחודש ינואר כוחות בוקו חראם טבח המוני בתושבי המקום ומאז הם נהדפו משם. מוחמד "הודה" שקצין משטרה הציע לו 25 דולרים כדי לרגל אחרי הארגון והבטיח להפוך אותו לאדם עשיר עד כדי כך שלא יצטרך לעבד את חוותו יותר. האדם השני זוהה כמוחמד אוולו. הסרטון לא תיעד את העריפות עצמן, אלא הראה רק את ראשיהם הכרותים על גופותיהם.

עד כה פרסם הארגון הקיצוני סרטון אחד של עריפת ראשים, שבו מוצא להורג טייס ניגרי שמטוסו הופל בחודש ספטמבר. בוקו חראם נוהג בשיטות דומות לאלו של ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) והכריז על הקמת מדינה איסלאמית בשטחים שכבש בצפון-מזרח ניגריה. גם הסרטון האחרון מזכיר את הסרטונים המוכרים של דאעש, אולם איכותו ירודה יותר ועריפת הראש עצמה, כאמור, לא מתועדת.

(עדכון ראשון: 22:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully