וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד תקיפה מכוערת: המלצרית סירבה לחיזור - האורח ניפץ כוס על ראשה

2.3.2015 / 16:32

אורח באירוע באולם השמחות "סוסייטי" שבבת ים ניסה, לפי החשד, להתחיל עם מלצרית ולאחר שסירבה ניפץ כוס על ראשה וגרם לה לחבלות בפנים. הוא נעצר ומעצרו הוארך בשלושה ימים. סנגורו: "המלצרית התנהגה בצורה חריגה". הישראלי המכוער - סיקור מיוחד

מלצרית נושאת שלישיית צלחות. MNStudio, ShutterStock
"החשוד תקף את המלצרית באמצעות כוס, גרם לה לחבלות בפנים, והיא נזקקה לטיפול רפואי"/ShutterStock, MNStudio

אחרי "טיסת השוקולד" וההתפרעות בבית המלון באילת, הישראלי המכוער מכה פעם נוספת: אורח בברית מילה שהתקיימה אמש (ראשון) באולם השמחות "סוסייטי" שבבת ים, לא היה מרוצה מהשירות שקיבל מהמלצרית במקום. לטענת המלצרית, בת 17, האורח ניסה להתחיל איתה בצורה לא מכבדת, ובתגובה היא שפכה עליו מים. הוא, מצידו, תקף אותה באלימות וניפץ על ראשה כוס זכוכית. כתוצאה מכך נגרמו לצעירה חבלות בפניה. החשוד, נהוראי כהן מהיישוב קדימה שבשרון, בשנות ה-20 לחייו, נעצר והיום הוארך מעצרו בשלושה ימים בבית משפט השלום שבתל אביב.

סנגורו של כהן, עו"ד יובל נחמני, טען בבית המשפט כי המלצרית נהגה שלא בנימוס כלפי האורחים. "החשוד מספר כי במהלך האירוע המלצרית התנהגה בצורה חריגה וקיללה, וכי המנהלים התנצלו בפני המשפחה", אמר הסנגור. בתגובה אמר חוקר המשטרה, רס"מ ליאור סולומון, כי המלצרית היא זו שנחשפה להתעללות המילולית מצד המשפחה. "החשוד תקף את המלצרית באמצעות כוס, גרם לה לסימנים (בפנים), והיא נזקקה לטיפול רפואי", אמר סולומון.

שופט בית המשפט ירון גת קבע כי "מדובר לכאורה באירוע חמור, שבמהלכו נחבלה המתלוננת חבלה ממשית בפניה והכל בעקבות ויכוח לכאורה על שירות שניתן במהלך אירוע. בנסיבות אלו סבורני כי נשקפת מהחשוד מסוכנות".

הישראלי המכוער - כתבות נוספות:
אחרי "טיסת השוקולד": סרטון הנופשים המשתוללים במלון באילת
"טיסת השוקולד" נחתה בנתב"ג: "מטוס שלם של שיכורים, היה סיוט"
תקרית השוקולד במטוס: "לא היו מעזים לדבר כך לדייל זר"

הישראלי המכוער מכה שנית: אורחים תקפו פקיד בבית מלון. תמונות גולשים
תקיפת הפקיד בבית המלון באילת, שנחשפה בסרטון שפורסם אתמול/תמונות גולשים

רק אתמול הופץ סרטון ברשת המציג תקיפה של נותן שירות בבית מלון באילת. בסרטון נראים שני גברים מנהלים ויכוח עם פקיד קבלה בבית המלון "יו סוויטס". כפי הנראה, רכבו של אחד מהם חנה בחניית נכים של המלון שלא באישור, ובתגובה נעלה הנהלת בית המלון את הכניסה לחדר עד שלא יפונה הרכב. שני הנופשים הזועמים הגיעו לדלפק ודרשו לאפשר להם להיכנס לחדר מידית. עד מהרה הפכו הצעקות לקללות, ובהמשך אף היכה אחד מהם את הפקיד שניסה להרגיע את הרוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully