וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי "טיסת השוקולד": סרטון הנופשים המשתוללים במלון באילת

2.3.2015 / 0:40

"אשבור לך את השיניים יא כלב": שני אורחים בבית מלון באילת תועדו כשהם תוקפים באלימות פקיד קבלה לאחר שחדרם ננעל כיוון שחסמו, לכאורה, חניית נכים. המשטרה הרחיקה אותם מהמלון

עריכה: ניב פוקס

הרוחות עוד לא נרגעו מהתיעוד המרתיח על ההתנהגות האלימה של בני משפחה בטיסה לוורנה, שזכתה לכינוי "טיסת השוקולד", סרטון חדש שהופץ אמש (ראשון) מראה תקיפה של נותן שירות אחר, הפעם בבית מלון באילת.

בסרטון, שצולם שלשום בערב, נראים שני גברים מנהלים ויכוח עם פקיד קבלה בבית המלון "יו סוויטס". כפי הנראה, רכבו של אחד מהם חנה בחניית נכים של המלון שלא באישור, ובתגובה נעלה הנהלת בית המלון את הכניסה לחדר עד שלא יפונה הרכב. שני הנופשים הזועמים הגיעו לדלפק ודרשו לאפשר להם להיכנס לחדר מידית. עד מהרה הפכו הצעקות לקללות, ובהמשך אף היכה אחד מהם את הפקיד שניסה להרגיע את הרוחות.

התמלול המלא

גבר ראשון: "הרכב לא שלי, אתה תפתח את החדר".

גבר שני: "אתה לא יכול לנעול את החדר, תבדוק של מי הרכב".

פקיד: "אתה תוקף אותי".

גבר שני: "אני לא תוקף אף אחד, יש לי אישה בהיריון, אתה תפתח את החדר".

גבר ראשון מנסה להרים מתקן ומאיים איתו על הפקיד.

גבר ראשון: "אני אכנס אני אזיין אותך, תפתח את החדר, אני לא צוחק אני אזיין אותך. יא מניאק. תפתח יא בן זונה".

פקיד: "אני לא פותח אף חדר".

גבר שני: "אני אתן לך אגרוף אשבור לך את השיניים יא כלב. יא מניאק אני אפוצץ לך את הראש".

בשלב זה אחד הגברים הולם בחוזקה בפניו של הפקיד, שנמנע מלהגיב לאלימות ולקללות. המשטרה שהוזעקה לבית המלון עיכבה לחקירה את שני החשודים במעשה. בתום חקירה במשטרת אילת, ועל אף ההתנהגות האלימה והמבישה, הם שוחררו לבתיהם.

הישראלי המכוער מכה שנית: אורחים תקפו פקיד בבית מלון. תמונות גולשים
תקיפת הפקיד/תמונות גולשים

תגובת בית המלון יו סוויטס: "חניית נכים מיועדת על פי חוק לאנשים עם מוגבלויות, ותפקידם של הקב"טים (קציני הביטחון) בבתי המלון לפעול על מנת לשמור על זכות זו לטובתם של בעלי המוגבלויות המתארחים במלון, והזכאים לכך לפי דין. לאחר שהאורחים שחנו בחניית הנכים סירבו בתוקף להציג אסמכתה לזכאותם לחנות בחנייה כאמור, והתבקשו מספר פעמים להזיז את רכבם, שחנה שלא כדין, לא נותרה ברירה לנציגי המלון אלא לפעול מול אורחים אלו, על מנת שהאחרונים יזיזו רכבם, ובכך תשמרנה זכויותיהם של בעלי המוגבלויות שהחניה נועדה לשרת אותם".

בהתייחס לתקיפת העובד אמרו ב"יו סוויטס": "אנחנו מגנים כל אלימות פיזית ומילולית המופעלת נגד עובדי המלונות, ומקווים כי רשויות החוק יפעלו למגר תופעה זו. המקרה הועבר לטיפולה של המשטרה שככל הידוע למלון, הרחיקה אורחים אלו מהעיר אילת".

ממשטרת אילת נמסר כי "בעקבות דיווח שהתקבל על אירוע במלון, הגיע צוות סיור משטרת אילת למקום. לאחר בירור שערכו השוטרים במקום, עוכבו בני זוג בחשד להפרת הסדר. בתום חקירתם, שוחררו השניים בתנאי הרחקה מהמלון ומהמתלונן. הטיפול בתיק החקירה נמשך גם בימים אלו, ובסיום תיבחן הגשת כתב אישום בהתאם לחומר החקירה והראיות. אנו רואים בחומרה כל מקרה בו אזרחים הופכים בין רגע את הימצאותם בנופש לאירוע אלים והפרת סדר, וכך אנו מתייחסים גם למקרה זה שאירע".

לפניות למייל האדום של וואלה חדשות

(עדכון ראשון: 21:59)

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully