וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבר שקיים יחסי מין עם דולפינה מדבר לראשונה: "היא פיתתה אותי"

מלקולם ברנר בן ה-63 חושף בסרט תיעודי פרטים חדשים על הרומן שהיה לו בנעוריו עם הדולפינה דולי. "היא התחילה איתי. בהתחלה דחיתי אותה אבל היא התעקשה", הוא מספר, "יחסי המין היו מושלמים"

coffeeandcelluloidproductions

סרט תיעודי חדש מציג את סיפורו של מלקולם ברנר בן ה-63 שלפני יותר מארבעה עשורים ניהל מערכת יחסים צמודה עם דולפינה. סיפורו של ברנר פורסם בעבר ברומן הנקרא " Wet Goddess" (אלילה רטובה), אבל זו הפעם הראשונה שברנר זוכה לדבר על הרומן בגלוי ואינו ממעיט בפרטים.

סיפור אהבתם שנמשך שנה החל ב-1971, אז נבחר ברנר לצלם את הדולפינים בפארק השעשועים "פלורידה-לנד" שבפלורידה. "הדולפינה דולי הכריזה על כוונותיה כלפיי כשניסתה להתחכך בי. בהתחלה דחיתי אותה, אבל אחרי כמה זמן הבנתי שעשיתי טעות", מספר ברנר בסרט תיעודי שהוקרן לראשונה בשבוע שעבר בפסטיבל סלאמדאנס המציג סרטי נישה, שלרוב לא מתקבלים באהבה בפסטיבל הסרטים העצמאיים הגדול של ארצות הברית - פסטיבל סאנדנס.

הגבר שקיים יחסי מין עם דולפין. Coffee and Celluloid Productions,
סיפור אהבה משונה/Coffee and Celluloid Productions

בסרט, שאורכו 15 דקות, מוצגת באנימציה הדרך בה קיימו השניים יחסי מין, "יש משהו על טבעי בלקיים יחסי מין עם דולפין. הדולפין היא חיה שמאוד מודעת לעצמה, מאוד אינטיליגנטית ויצירתית והיה ברור שהיא מעוניינת בי", הוא אמר.

עוד סיפר ברנר איך היה נכנס לפארק אחרי שעות סגירתו כדי שיוכל לקיים יחסי מין עם דולי בלי שאף אחד יראה, "זה כמו להיות עם נמר או דוב. זוהי חיה שיכולה להרוג אותך בשתי שניות אם היא רוצה בכך".

על פי הבלוג של ברנר, הסרט התקבל יפה בעיניי הצופים ולהפתעתנו - אף אחד לא יצא מהאולם באמצע. לטענתו, סצינת הסקס המוצגת באנימציה הציגה באופן מדויק להפליא את הדרך שבה השניים קיימו יחסי מין - וזאת מבלי להיות גרפית או וולגרית מדי. ברנר גם חשף שחלק מהאנימטורים אליהם פנה דחו את הפרויקט ברגע ששמעו על הנושא השנוי במחלוקת של הסרט.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
הגבר שקיים יחסי מין עם דולפין. Coffee and Celluloid Productions,
מלקולם ברנר כפי שהוא נראה היום/Coffee and Celluloid Productions

מעשיו של ברנר אינם חוקיים היום - אבל את החוק האוסר על משכב בהמה חוקקה פלורידה רק בשנת 2011 - ולכן הוא אינו תקף על רומן שהתקיים לפני 44 שנים. יוצרי הסרט, כרים טבסש וג'ואי דאוד, הגנו על תוכן הסרט שלהם ואמרו כי ניסיונו של ברנר הוא ייחודי ומסקרן - ומאוד מתאים לסרט תיעודי. "עד כמה שהנושא רגיש, מה שברנר חווה הוא משהו אמיתי מאוד. המציאות שלו היא משהו שרבים לא יכולים להבין – וזה מה שהופך את כל הסיפור למעניין יותר".

הגבר שקיים יחסי מין עם דולפין. Coffee and Celluloid Productions,
הדולפינה עשתה לו עיניים/Coffee and Celluloid Productions

אם סיפורו של ברנר נשמע לכם יוצא דופן, דעו שהרבה לפניו, בשנת 1963, החוקרת הימית מרגרט האו לובט ניהלה גם היא מערכת יחסים קצרה עם דולפין. מרגרט לקחה חלק בניסוי של נאס"א ללמד יונקים איך לתקשר עם בני אדם. שם היא הכירה את פיטר, דולפין שחשק בה מינית לדבריה ולמרות שהיא לא הרגישה בנוח עם זה - איפשרה לו להתחכך בה. לטענתה, הוא נשלח לאקווריום של דולפינות כדי לקיים עמן יחסי מין - אך הוא היה מעוניין רק בה.

האישה שקיימה יחסי מין עם דולפין. BBC/The John Lily Estate,
מרגרט האו לובט ופיטר/BBC/The John Lily Estate

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully