וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שלחתי אותך שלם, וחזרת בארון": סמ"ר דור ניני נטמן

29.1.2015 / 15:18

הלויייתו של ניני, שנהרג בהיתקלות עם חוליית חיזבאללה בגבול לבנון, נערכת בבית העלמין ביישובו שתולים שבדרום. מוקדם יותר נטמן בחלקה הצבאית בהר הרצל ההרוג השני בתקרית, רס"ן יוחאי קלנגל

צילום: שי מכלוף, עריכה: מתן חדד

אלפי בני אדם הגיעו היום (חמישי) לבית העלמין במושב שתולים שבדרום כדי ללוות בדרכו האחרונה את סמל ראשון דור חיים ניני, בן 20, שנהרג אתמול בתקרית האש עם לוחמי חיזבאללה בהר דב שבצפון. "דורי שלי, אני כבר מתגעגעת. לא יכול להיות שכך עזבת אותי", ספדה לו אמו, סימה. "מי יחבק אותי כשהוא חוזר מהצבא ויגיד שצריך לתת ולעזור? דורי שלי, סליחה ומחילה אם פגעתי בך, ילד אהוב שלי, הלכת לי ככה לאיבוד. שלחתי אותך שלם, וחזרת בארון - למה? ילד שלי, אני אוהבת אותך. מנוחתך תהיה עדן". ניני, לוחם בגדוד "צבר" בחטיבת גבעתי, הותיר אחריו שני אחים גדולים וזוג הורים.

הסלמה בגבול הצפון || סיקור מיוחד:
יוחאי נטמן: "כדי שנחיה נורמלי, צריך קומץ שיחיה לא נורמלי"
מחפשים מנהרות: חודשו עבודות הקידוח בגבול הצפון
יעלון: "גם רכב ממוגן לא היה מגן על החיילים מפני נ"ט"

דור ניני ההרוג בגזרת הר דב. מתוך הפייסבוק, אתר רשמי
"דורי שלי, אני כבר מתגעגעת". סמל-ראשון דור חיים ניני/אתר רשמי, מתוך הפייסבוק

"דור, אנו עומדים פה המומים וכואבים את האובדן הנורא. לא זכיתי להכירך באופן אישי, אבל מהסיפורים עליך שמעתי על אדם מיוחד במינו" ספד לו מפקד גדוד "צבר", סגן-אלוף קובי בראל. "התגייסת לפני שנה וחצי ועברת את המסלול בהצלחה. נלחמת באומץ ב'צוק איתן' והמ"פ שלך כל כך אהב אותך ולא היה מוכן לוותר עליך. היית יד ימינו, ולצערי גם אתמול לא נפרדתם", התייחס בראל להרוג הנוסף בתקרית, רב-סרן יוחאי קלנגל, שנטמן הבוקר בבית העלמין הצבאי בהר הרצל שבירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סער חברתו של דור ניני בהלוויה, שתולים, 29.1.14. ראובן קסטרו
סהר, חברתו של ניני על קברו. היום/ראובן קסטרו

"דור או כמו שמכנים אותך, 'ניני', היית ממושמע רציני ואהוב וניחנת בצניעות. אתה אדם של נתינה אינסופית ונהגת לעזור לכולם. אתה מהווה דוגמא לכל חיילי צה"ל ומהווה גאווה גדולה לגדוד", הוסיף בראל. בהמשך פנה למשפחתו ואמר: "משפחת ניני היקרה, היו גאים בדור. דמותו תהא תמיד לנגד עינינו. בשעה קשה זו משפחת גדוד צבר מחבקת ומחזקת אתכם בהצדעה ובהערכה רבה".

הלוויתו של דור ניני, ההרוג בתקרית בגבול הצפון. 28.1.15. ראובן קסטרו
"המ"פ שלך כל כך אהב אותך". הלווייתו של סמ"ר דור ניני, היום/ראובן קסטרו

מוקדם יותר היום נערכה בחלקה הצבאית בהר הרצל שבירושלים הלווייתו של ההרוג השני בתקרית, רב-סרן יוחאי קלנגל, מפקד פלוגה בגדוד בן 25 מהתנחלות הר גילה שבגוש עציון. מפקדו לשעבר של קלנגל, סא"ל לירן חג'בי, ספד לו גם הוא. "תמיד נלחמת בעוז, בגבורה ובאומץ לב. אני זוכר ב'צוק איתן' שכל הזמן דאגת ופטרלת כדי לראות שהכול בסדר. התכונות שאפיינו אותך - אומץ, דאגה לחיילים ורעות הם אלו שגרמו לכולנו ללכת איתך ואחריך", אמר חג'בי. "ללוחמיך אני אומר: לכו ברוח זו והגנו על הארץ. כבר אמרתי לך שכדי שהעם יחיה בצורה נורמלית צריך קומץ שיחיה בצורה לא נורמלית, ואתה היית כזה".

אתמול בשעות הבוקר נפגעו טנדר וג'יפ צבאיים שנסעו באזור הר דב בסמוך לגבול לבנון מטיל נ"ט של חיזבאללה. אחרי פגיעת הטיל, הוזעקו כוחות גדולים של צה"ל לזירת התקרית. כעבור זמן קצר, נפתח ירי נרחב של פצצות מרגמה (פצמ"רים) לעבר כוח נוסף שהגיע למקום וכן לעבר מוצבים באזור. נוסף על כך פגע פצמ"ר בבית בכפר רג'ר. לא דווח על נפגעים. עוד דווח על נפילות באזור החרמון.


לפניות לכתב: Yanir9310@walla.com

הלוויתו של דור ניני, ההרוג בתקרית בגבול הצפון. 28.1.15. ראובן קסטרו
הלוויתו של דור ניני, ההרוג בתקרית בגבול הצפון. 28.1.15/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully