וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש הקהילה היהודית של רומא ננעל באושוויץ - ונמלט מהחלון

ריקרדו פצ'יפיצ'י שידר באתר תכנית מיוחדת לציון 70 שנה לשחרור המחנה, אך הוא וארבעה אנשי צוות נוספים נאלצו לצאת מהחלון והאזעקה הופעלה. הם נעצרו על ידי משטרת פולין ושחררו אחרי התערבותה של איטליה

מעשה "קונדס" בבלגיה: אלמונים השתלטו על מערכת הכריזה ברכבת וביקשו מהיהודים לרדת באושוויץ. רויטרס
מחנה ההשמדה אושוויץ/רויטרס

מבוכה בפולין: ראש הקהילה היהודית של רומא, ריקרדו פצ'יפיצ'י, ננעל הלילה במחנה ההשמדה אושוויץ יחד עם ארבעה אנשי צוות של ערוץ טלוויזיה איטלקי. הקבוצה, שצילמה תכנית טלוויזיה במקום, נאלצה להימלט דרך חלון אחת הבקתות, מה שהפעיל את האזעקה במחנה ובעקבותיה הגיעה משטרת פולין למקום. רק בזכות התערבותם של דיפלומטים איטלקים שוחררו הבוקר (רביעי) החמישה.

אתמול נערך במקום טקס לציון 70 שנים לשחרור המחנה ולאחריו שודרה בשידור ישיר תכנית הטלוויזיה "מטריקס", שבה השתתפו ראש הקהילה היהודית והעיתונאי האיטלקי דיוויד פרנזו.

סוכנות הידיעות האיטלקית אנסא דיווחה כי כאשר החמישה סיימו את צילומי התכנית בסמוך לשעה 23:00, הם גילו כי הם נעולים במקום. הם ניסו ליצור קשר עם האחראים במקום, אולם לאחר שלא ענו להם, הם החליטו לצאת מהמחנה בעצמם. כאמור, המשטרה הגיעה למקום והחמישה נחשדו בפריצה, אולם בזכות התערבותם של דיפלומטים איטלקים הם שוחררו וחזרו לרומא.

עוד ידיעות מהעולם
ירדן: מוכנים לבצע עסקת אסירים עם דאעש לשחרור הטייס השבוי
ישראלי בהפגנה בפרנקפורט: "גרמניה, העבר נסלח. הצילי עצמך מהמוסלמים"
עלייה באנטישמיות בצרפת: מספר התקריות נגד יהודים הוכפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully