וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר חושף: שוטרים מקיימים יחסי מין עם זונות לפני מעצרן

השוטר פוטר לאחר שחשף שהמדיניות המשטרתית של התחנה בה הוא עובד מאפשרת לשוטרים לקיים יחסי מין עם זונות, לפני שהם עוצרים אותן

שוטר וזונה. ShutterStock
שחיתות במשטרת פורט סמית'? אילוסטרציה/ShutterStock

סמ"ר דון פול ביילס ממשטרת פורט סמית' שבארקנסו פוטר בחודש אוקטובר האחרון מתפקידו - לאחר שדיווח על המדיניות המפוקפקת של המשטרה, שלפיה לשוטרים יש לגיטימציה מלאה לקיים יחסי מין עם זונות לפני מעצרן. השבוע הוא הגיש תביעה בדרישה לחזור לעבודתו.

סמ"ר ביילס סיפר לממונים עליו ולעורכי דינו ששוטר סמוי שילם 150 דולר עבור קיום יחסי מין עם זונה ורק לאחר מכן עצר אותה. הוא סיפר כי השוטר הסמוי ענה למודעה ברשת שהציעה שירותי סקס, קבע פגישה עם הבחורה ואז התפשט וקיים איתה יחסי מין "כייון שחש שזה מה שנחוץ בכדי להרשיע את הבחורה באשמת מתן שירותי זנות".

ביילס דיווח על האירוע והפתע לשמוע שקצין המשטרה הראשי, קווין לינדזי, הדיח אותו מתפקידו בטענה ש"הפר את מדיניות המחלקה כשנקב בשמות המעורבים בפרשה", על אף שההצהרה שלו בנושא מוגנת על ידי חיסיון עורך דין-לקוח.

לקחו משלם לזונה ברחוב. ShutterStock
שוטר סמוי שילם 150 דולר עבור קיום יחסי מין עם זונה. אילוסטרציה/ShutterStock

לינדזי טוען שביילס הפר למעשה שמונה כללים, ביניהם חוסר אמינות, מתן עדות שקר וחשיפת מידע סודי. יתר על כך, לטענתו השוטר הסמוי קיים יחסי מין בהתאם למדיניות המשטרתית - למרות שמדובר בעבירה על החוק.

סמ"ל ביילס הגיש פעמיים ערעור על פיטוריו אך לא נענה להם ולכם הגיש השבוע תביעה לבית המשפט בדקישה לחזור לעבודה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully