וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך אולם אירועים: נחשפה מעבדת הידרו וסמים במיליונים

5.1.2015 / 11:31

שוטרים הגיעו לאולם בעקבות מידע מודיעיני, ולאחר ששברו קיר ופרצו דלת הם חשפו מעבדה מוסתרת ובה עשרות קילו של סמים. חשוד נעצר ויובא היום לדיון בהארכת מעצרו

צילום: חטיבת דובר המשטרה, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

המשטרה חשפה לאחרונה מעבדת סמים באולם אירועים באזור התעשייה ביבנה, ומצאה במקום 52 קילו של מריחואנה שגודלה בשיטת הידרו, השווים 3.5 מיליון שקל. בפשיטה נעצר תושב בת ים בשנות ה-40 לחייו בחשד שהפעיל את המעבדה, והוא יובא היום (שני) לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בבאר שבע.

בלשי היחידה המרכזית (ימ"ר) נגב של המשטרה הגיעו לפני כשבועיים לאולם האירועים, לאחר שקיבלו מידע מודיעיני על מעבדת סמים הפועלת במקום. הם נכנסו למבנה דרך הדלת הראשית, והריחו ריח חריף של סמים. משלא הצליחו לאתר את הסמים במבנה, הם יצאו והבחינו בחלון.

השוטרים נכנסו דרך החלון והגיעו לקיר גבס. לאחר ששברו את הקיר הם מצאו דלת, ורק בחיפוש מדוקדק נמצאה מגרעת שאליה התחברה ידית שפתחה את הדלת. מעברה השני של הדלת הם מצאו אולם ובו מעבדת הידרו שהשתרעה על פני כל שטח האולם.

עוד ידיעות פלילים ומשפט:
עונשה של זקן קוצר בשליש, תשתחרר מהכלא בעוד כמה ימים
חשד: ישראלים הונו אירופים בעשרות מיליוני שקלים
בית המשפט קבע: אתי אלון תישאר בכלא לפחות עוד חודש

בלשי משטרת נתניה עצרו חשוד בהפעלת מעבדת הידרו בגן ילדים ברעננה 22 במאי 2014.. חטיבת דובר המשטרה
במעבדה נמצאו 52 קילו של מריחואנה/חטיבת דובר המשטרה

מפקד ימ"ר נגב, סנ"צ עזרא אלישר, ציין כי המעבדה הוסתרה היטב בתוך מבנה חיצוני, ורק בתום חיפוש מדוקדק מצאו אותה הבלשים. "הלחימה הבלתי-מתפשרת בנגע הסמים נמשכת כל העת, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים ומודיעיניים ובשילוב יצירתיות ונחישות", הוסיף סנ"צ אלישר.

לפניות לכתב: yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully