וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: שמונה ילדים נמצאו דקורים למוות; "קורע לב"

הילדים בני 18 חודשים עד 15 נמצאו בבית בעיר קיירנס, לאחר שהתקבל דיווח על אישה שנפצעה, ככל הנראה מדקירה. כוחות משטרה גדולים פועלים לפענוח המקרה. ראש הממשלה: "ימי מבחן עבור אוסטרליה"

שמונה ילדים נמצאו מתים בבית בקיירנס, אוסטרליה. AP
הזירה בה נמצאו שמונת הילדים, היום/AP

שמונה ילדים נמצאו מתים ועליהם סימני אלימות ואישה נוספת, ככל הנראה אמם של שבעה מהילדים, נמצאה פצועה בעיר קיירנס, שבצפון-מזרח אוסטרליה – כך נמסר היום (שישי) מהמשטרה המקומית. על פי הדיווחים בכלי התקשורת, מדובר ככל הנראה במסע דקירות. המשטרה פתחה בחקירת האירוע, אשר נסיבותיו טרם התבררו.

כוננות גבוהה נרשמה במדינה לאחר מתקפת הטרור על בית הקפה "לינדט" שבמרכז סידני ביום שלישי, וכוחות גדולים של משטרת קווינסלנד הוזעקו לבית בעקבות דיווח על אישה הסובלת מפצעים קשים. לאחר שהגיעו למקום, מצאו השוטרים את גופות הילדים, בגילאי 18 חודשים עד 15.

עוד בוואלה! חדשות:
שגריר אוסטרליה: "הישראלים מבינים את הכאב שלנו"
"סגנו של מנהיג דאעש נהרג בתקיפות בעיראק"
חשד להרעלה: ארבעה גברים התמוטטו באשדוד; מצבם קשה

שמונה ילדים נמצאו מתים בבית בקיירנס, אוסטרליה. AP
"הלילה, דמעות יזלגו ותפילות ייאמרו עברו הילדים האלה בכל רחבי המדינה"/AP

טרם התברר אם קיים קשר משפחתי בין הילדים, או אם קיים קשר בינם לאישה שנמצאה פצועה. המשטרה בוחנת אפשרות כי האישה קשורה למקרי המוות, אולם פרטי החקירה נותרו חסויים לפי שעה. הפצועה, בת 34, הועברה לטיפול רפואי במצב יציב, ומהמשטרה המקומית נמסר כי היא משתפת פעולה בחקירת המקרה הקשה.

הכוחות פועלים לאיתור ראיות נוספות בבית. "כל מי שהיה קשור אליהם באופן כזה או אחר ביומיים-שלושה האחרונים מעניין אותנו", הסביר חוקר משטרת קיירנס, ברונו אסניקר.

ליסה תאידי, קרובת משפחה של הפצועה, סיפרה כי אחד מבניה של האישה, בן 20, הגיע לבית ומצא את אחיו ואחיותיו מתים. "אני הולכת לראות אותו עכשיו, הוא זקוק לניחום", סיפרה. "אנחנו משפחה גדולה, אני פשוט לא יכולה להאמין לזה".

על רקע המתיחות הגדולה במדינה וחשש מפני מתקפות טרור נוספות, ראש הממשלה טוני אבוט התייחס לאירוע, למרות שטרם התברר הרקע אליו. לדבריו, האירוע בקיירנס "שובר לב", והוסיף כי מדובר ב"ימי מבחן" עבור אוסטרליה. "כל הורה ירגיש עצב קורע לב בעקבות מה שקרה", אמר. "מדובר בפשע שלא יתואר. הלילה, דמעות יזלגו ותפילות ייאמרו עברו הילדים האלה בכל רחבי המדינה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מיקום הבית בו נמצאו ההרוגים והפצועה:

החוקר אסניקר הוסיף כי "הציבור לא צריך לדאוג לגבי זה, מלבד לדעת כי מדובר באירוע טראגי. המצב נמצא תחת שליטה כרגע, ולא צריך לדאוג לגבי מקרים נוספים". המפכ"ל ראסל מילר ציין כי להערכת הכוחות מדובר בתקרית מבודדת, ולא קיים חשש לאיום נוסף על הקהילה.

אסניקר הוסיף כי חוקרים בכירים נשלחו מבריסביין, בירת קווינסלנד, על מנת לסייע בחקירה, אשר נמצאת עוד בשלביה הראשוניים. "הוטל סגר על הזירה, ומניין ההרוגים עשוי להתברר כגבוה או כנמוך יותר", מסר אסניקר.

(עדכון ראשון: 7:49)

שמונה ילדים נמצאו מתים בבית בקיירנס, אוסטרליה. AP
שמונה ילדים נמצאו מתים בבית בקיירנס, אוסטרליה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully