וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה מנהלת מצוד אחר חשוד באונס נערה בפתח תקווה

3.12.2014 / 12:30

בת 17 סיפרה להוריה כי גבר התנפל עליה באמצע הרחוב, חנק אותה וגרר אותה לפינה מבודדת בסמוך לאתר בנייה. שם, לטענתה, היכה בה באגרופים ואנס אותה. ההורים טלפנו למשטרה, שפתחה במצוד אחרי החשוד

משטרת ישראל. ניר בן טובים
המשפחה התלוננה, המשטרה פתחה במצוד/ניר בן טובים

משטרת פתח תקווה מנהלת הבוקר (רביעי) מצוד אחר גבר החשוד כי אנס אמש נערה בת 17 בשכונת אם המושבות בעיר. מחקירה ראשונית של נסיבות המקרה, עולה כי בעת שהנערה הייתה בדרכה לביתה, אתמול בשעות הערב המוקדמות, היא הבחינה באלמוני שעוקב אחריה.

לטענתה, בשלב מסוים הוא התנפל עליה, חנק אותה וגרר אותה לפינה מבודדת בשכונה, לא הרחק מאתר בנייה. שם, סיפרה, תוך כדי אלימות קשה שכללה מהלומות אגרופים, הוא אנס אותה. מיד אחר כך הוא נמלט מן המקום. הנערה מיהרה להגיע לביתה שנמצא לא הרחק ממקום האירוע, וסיפרה על כך להוריה. מששמעו את סיפורה הם מיהרו להזעיק את המשטרה - שפתחה במצוד אחרי החשוד. טרם נעצרו חשודים.

בשבוע שעבר הורתה שופטת בית משפט השלום בחדרה, פנינה ארגמן, על הארכת מעצרו בארבעה ימים של גבר בן 22 בחשד שאנס כמה פעמים בשנה האחרונה תלמידת תיכון בת 17. על פי החשד, הוא עשה זאת תוך שימוש באקדח, וכשהוא סוחט אותה לקיים עמו מפגשים חוזרים באיומים כי יפיץ תמונות עירום שלה. כמה ימים קודם לכן עצרה המשטרה גבר בן 44 מבני ברק בחשד שתקף מינית ילדה בת 12, חברה של בתו. מחומר החקירה עלה כי הילדה הגיעה בכמה הזדמנויות בחצי השנה האחרונה לביתו של החשוד ובתו, שם נהג החשוד לגעת באיברים מוצנעים בגופה של הילדה כשהיו לבדם.

וואלה! חדשות - הסיפורים החמים:
סופית: בחירות 2015 יתקיימו ב-17 במרץ
משטרת פריז בודקת אם אונס ושוד בוצעו ממניע אנטישמי
נתניהו: "הבחירות הן על שאלה אחת - מי ינהיג את המדינה"


לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully