וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בן 7 ניסה לאלץ בן 6 לבצע בו מין אוראלי - המנהלת התנערה"

27.11.2014 / 17:30

הורים לילד בכיתה א' מתל אביב טוענים שבנם נפל קורבן לתקיפה מינית של ילד בכיתה ב'. לטענתם, כשסיפרו על כך למנהלת המוסד החינוכי, היא השיבה: "רוצים שהילד שלכם יהיה מוגן? תוציאו אותו מבית הספר"

אילוסטרציה. ShutterStock
"לא העליתי על דעתי שמדובר במשהו כל כך חמור"/ShutterStock

תלמיד כיתה ב', בן שבע, מבית ספר יסודי בתל אביב אילץ תלמיד כיתה א', בן שש, לבצע בו מין אוראלי - כך טענו היום (חמישי) הורי הילד הקטן בשיחה עם וואלה! חדשות. לטענת ההורים, הילד הגדול הוביל את בנם למקום מבודד בבית הספר - וניסה לכפות עליו מעשה סדום בהפסקה. לדבריהם, מנהלת בית הספר ניסתה לטייח את המקרה.

"ביום שלישי האחרון הבן שלי סיפר לי בחטף שיש ילד אחד שמציק לו", סיפרה נ', אמו של הילד בן השש. "הוא אמר שהוא גרם לו לעשות דברים שלא נעים לו לעשות. לא העליתי על דעתי שמדובר במשהו כל כך חמור". "הוא אמר לי 'הוא מרביץ לי, תופס אותי ביד ואז לוקח אותי לגינה סודית שאסור לי לספר כי אם לא, הוא יחתוך את הצינור (בגינה), ירביץ לי חזק ויהרוג את אימא ואבא'".

עוד בוואלה! חדשות:
מפגש טעון בפריז: הורי לי זיתוני - והדורסים
פרס על חוק הלאום: שעבוד מגילת העצמאות לצרכים פוליטיים
אלפי עזתים שנלכדו במצרים חזרו לרצועה המוצפת

אילוסטרציה ילד בבית הספר. ShutterStock
"זה הדליק לי נורה אדומה"/ShutterStock

האם המשיכה לדובב את בנה ושאלה אותו מה הילד עשה אתו בגינה. "'הוא רצה שאני אחבק אותו ואנשק אותו בפה. חיבקתי אותו כי פחדתי, אבל נישקתי אותו בלחי כי בפה זה רק של אמא'", ציטטה האם את דברי בנה. בן השש המשיך וסיפר לאמו, תוך שהוא מדגים לה על גופו: "הוא הוריד את המכנסיים ונשאר בתחתונים. הוא רצה שאני אלקק אותו שם (הצביע על איבר מינו)".

לדברי האם, בנה נגעל ולא רצה לשתף פעולה, "אבל הילד אמר לו 'תלקק את זה, זה טעים - אתה תתרגל לזה'. נבהלתי, אבל גם חשבתי על אותו הילד - איך יוצאות לו מילים כאלו מהפה? זה הדליק לי נורה אדומה". בשלב זה, לדבריה, הבן שלה התחיל לצרוח ולבכות - וכך נמנע המעשה. הוא סיפר לה כי הילד הגדול "התנהג אליי כמו אימא - חיבק אותי, אמר לי להירגע ואז אמר לי לשכב על הרצפה ולספור עד 100". אז, לדבריה, היה צלצול ובנה פקח את עיניו אבל הילד הגדול נעלם. "הילד שלי ניצל על ידי הצלצול".

האם סיפרה כי לאחר מכן תחקרה את בנה בעדינות פעם נוספת, כדי להיות בטוחה בדברים, והוא חזר על הפרטים. "הוא לא מבין בכלל מה הוא עבר", הוסיפה. "יש לו חשיבה של ילד. הוא רק אמר שהפסיד שתי הפסקות בגלל זה, כלומר אנחנו חושדים שזאת לא הפעם היחידה שהוא הוטרד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

"מה שעניין את המנהלת זה שלא קבענו פגישה"

אתמול בבוקר ניגשו ההורים לבית הספר על מנת לספר למנהלת את אשר אירע ולדרוש את התערבותה ובדיקתה המידית, אך לדבריהם המאבטח בכניסה לבית הספר אסר עליהם להיכנס. "אמרנו שאנחנו חייבים פגישה עם המנהלת", שחזרה האם. "הוא קרא לצוות הביטחון וקיבלנו טלפון זועם מהמנהלת, צועקת עלינו באיזו זכות אנחנו מגיעים לבית הספר ללא פגישה ועושים לה בעיות".

לדברי ההורים, שעה לאחר שהמזכירה יידעה את המנהלת על סיבת הגעתם, הם הוזמנו להיכנס למשרדה, בנוכחות המאבטח. "באנו להסביר לה שהילד שלנו עבר הטרדה והיא באה עם אנשי ביטחון להעיף אותנו מבית הספר. זה כל מה שעניין אותה - שלא קבענו פגישה", אמר י', האב. "היא אמרה לנו 'אני המנהלת כאן ואני קובעת את החוקים' ובכלל לא התעסקה במה שקרה לילד שלנו. מה אנחנו אסירים ביטחוניים? המאבטח הוא לא פסיכולוג, לא איש מקצוע. למה הוא צריך לשמוע את מה שיש לי על הלב?". האב הזועם הוסיף: "כששאלתי אותה אם היא לא מזועזעת מהמקרה, היא אמרה שלא, בקרירות כזאת. אפילו בן אדם מהרחוב היה מגלה יותר אמפתיה. אי אפשר לתאר כמה אטימות".

בשלב זה, הזמינו ההורים ניידת משטרה לבית הספר והשוטרים שהגיעו למקום הפנו אותם להגיש תלונה ב"בית לין", מרכז הגנה לילדים ולנוער בתל השומר. "כשהתקשרתי למנהלת משם לומר לה שאני באה לקחת את הילד מבית הספר לתת עדות, היא ענתה שהיא ביררה את הנושא ובכלל מדובר בכמה ילדים שהבן שלי השפריץ עליהם מים. לא היה מגע ולא קרה כלום", תיארה נ'. "היא ביקשה שנשאיר את הטיפול לידיים שלה, אבל כשדרשתי לדעת שהילד שלי לא ביחד עם הילד התוקף בהפסקות, במקום להרגיע אותנו ולתת לנו מענה, היא התעצבנה ואמרה לי שהיא מנהלת את בית הספר ושלא אומר לה מה לעשות".

בית משפחתו של חיים חלסצי שוטר מג"ב שנהרג מפליטת כדור,אוגוסט 2012. שלומי גבאי
המשטרה חוקרת את האירוע/שלומי גבאי

הילד הקטן מסר את עדותו לחוקרים במרכז הטיפולי, ולדברי ההורים הוא נמצא דובר אמת. הסיפור נודע להורים נוספים בבית הספר, שכמה מהם סיפרו כי גם לילדיהם קרו מקרי "הצקות" שונים שעד אותו הרגע לא בדקו לעומק. "הילדים היו חוזרים מדי פעם עם סיפורים של 'סגרו אותי בשירותים ילדים משכבה יותר גבוהה', ואתה לא מייחס לזה חשיבות'", סיפר ע', הורה לאחד הילדים בבית הספר, "לפני שנתיים גם היה אירוע והוגשה תלונה, אבל גם אז הכול טויח. אתמול הורים לילדים בכיתה ב' התעמתו עם המנהלת, ביקשנו שתיתן תשובות אבל היא מכחישה, אומרת שלא קרה מקרה כזה מעולם ומי שהמציא שיתבייש לו".

לדבריו, "התחושה היא שהמנהלת דואגת למשרה שלה ולדירוג בית הספר. אנחנו מאוד לא מרוצים ומפוחדים, ביקשנו תוספת אבטחה אבל לא נענינו". ג', אימא לילדה אחרת בבית הספר, הוסיפה: "היו כמה מקרים בעבר. גם המשטרה וגם גורמי הרווחה היו מעורבים".

הורי הילד הופנו לגורמי הרווחה בעיר ובמקביל החקירה במשטרה נמשכת. היום נפגש ועד ההורים הבית ספרי עם מנהלת בית הספר והוסכם כי הצוות החינוכי בבית הספר יאבטח את מסדרונות המוסד החינוכי בהפסקות. "ניסיתי לומר לה שמדובר במשהו שיטתי, אבל היא לא מוכנה לשמוע. אמרה לנו 'אתם לא מרוצים ממני? רק המדינה יכולה לפטר אותי. אתם רוצים שהילד שלכם יהיה מוגן? תוציאו אותו מבית הספר'", סיפרו ההורים. "כל הסיפור הפך למאבק כוחות. אנחנו ממש חסרי אונים, אין לנו עם מי לדבר".

מנהלת בית הספר סירבה להגיב לדברים.

ממשרד החינוך נמסר בתגובה כי הנושא נמצא בבדיקה מקיפה של כל הגורמים המקצועיים במחוז תל אביב של המשרד.


הסיפור התגלה באמצעות המייל האדום של וואלה! חדשות.

לפניות לכתבת רויטל בלומנפלד: revital.blumenfeld@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully