וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה נאשם בביצוע מעשים מגונים ב-3 מתלמידיו הקטינים

26.11.2014 / 13:41

במסגרת הפרשה, שנחשפה בוואלה! חדשות, הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד אהרון שלמה ליסון, מורה בתלמוד תורה בביתר עילית. באחד המקרים שמוזכרים באישום, מתואר כיצד ביצע המורה את המעשים גם בבית כנסת ובמקווה

מורה החשוד במעשי סדום בתלמידיו מובא להארכת מעצר בבית משפט השלום ירושלים. נועם מושקוביץ
ליסון בעת הארכת מעצרו, בשישי האחרון/נועם מושקוביץ

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אהרון שלמה ליסון, מורה בתלמוד תורה לילדים בהתנחלות ביתר עילית, בגין ביצוע מעשים מגונים בשלושה מתלמידיו הקטינים. כתב האישום נגד ליסון בן ה-32, שדבר מעצרו פורסם בסוף השבוע האחרון לראשונה בוואלה! חדשות, מתאר לפרטים את חלק מהמעשים שביצע בכל אחד מהילדים בין השנים 2014-2009.

באחד המקרים, כך לפי האישום, הוא ביקש מאחד התלמידים לעזור לו בסידור מחסן בבניין שבו הוא מתגורר. בשלב מסוים הוא נעל את המחסן, וביקש מהתלמיד לשבת על ברכיו. משעשה זאת הילד, החל ליסון ללטף את גופו לשם גירוי וסיפוק מיני. בשני מקרים נוספים, כך לפי כתב האישום, מתואר כיצד הצמיד את עצמו ליסון אל גופו של הילד - פעם בבית כנסת ופעם במקווה - לצורך סיפוק מאווייו המיניים.

עוד על הפרשה:
חשד: מורה לכיתה ח' התעלל מינית בתלמידיו בביתר עילית
המורה חשוד שתקף מינית שלושה אחים: "רצח לי 3 ילדים"

אילוסטרציה. ShutterStock
"המורה חיבק אותו והתחכך בו באמצעות איבר מינו"/ShutterStock

כתב האישום מתאר את מעשיו של ליסון גם בשני הנערים הנוספים. באחד המקרים המתוארים, נצמד ליסון אל תלמיד מאחוריו, חיבק אותו, ולאחר מכן הושיט את ידו ומישש את איבר מינו לשם גירוי מיני. לאחר מכן, אמר לתלמיד כי הוא "בחור טוב". במקרה נוסף, כך לפי כתב האישום, ביקש ליסון מאותו תלמיד להגיע אל ביתו כדי לעזור לו בניקיונות לחג הפסח. בשלב מסוים, ניגש ליסון אל הילד, חיבק אותו והתחכך בו באמצעות איבר מינו.

בנוגע לתלמיד השלישי, מתואר בכתב האישום כיצד במספר רב של מקרים ובתדירות של כמה פעמים בשבוע, בין שנת 2012 לשנת 2014, ביקש ממנו ליסון להגיע לביתו שבביתר עילית כדי לעזור לו בנושאים שונים. באותן הזדמנויות, לפי האישום, היה ליסון מחבק את הילד, מלטף אותו בלחייו וכן מושיב אותו על רגלו ונוגע בו ברגליו.

לצד הגשת כתב האישום, ביקשה הפרקליטות מבית המשפט להורות על הארכת מעצרו של המורה עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully