וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: טבעונית שסירבה לתת לבנה תרופות מואשמת בהזנחה

האם נעצרה לאחר שרופא דיווח לרשויות שהיא מזניחה את בנה. התינוק, שהיה בן 12 ימים באותה העת סבל מהתייבשות ואיבד 10% ממשקל גופו. בית המשפט השיב לה את המשמורת, אך היא עדיין תעמוד לדין

אישה טבעונית מואשמת שהזניחה את בנה התינוק  נובמבר 2014. משטרת קאסלברי, צילום מסך
האכילה את בנה בתחליף סויה. שרה מרקהם בעת מעצרה/צילום מסך, משטרת קאסלברי

אישה טבעונית מפלורידה מואשמת שהזניחה את בנה התינוק וגרמה לו להגיע למצב של תת משקל, לאחר שסירבה לקחת את בנה לטיפול בבית חולים וסירבה לתת לו תרופות שרשם הרופא, משום שהן מכילות חומרים מן החי. לאחר הליך משפטי ארוך על קבלת המשמורת התאחדה השבוע האם עם בנה, לאחר שהשופט דחה את האישומים כי אינה ראויה להיות אם. עם זאת, היא עדיין צפויה לעמוד לדין בגין עבירות של הזנחה.

עוד ידיעות מהעולם:
שוודיה: "בידינו הוכחות לחדירת צוללת לשטחנו"
ניגריה: בוקו חראם כבש את העיר שממנה נחטפו מאות הנערות
מכה לדאעש: איבדו עיר אסטרטגית בצפון עיראק

בחודש יוני האחרון הגיעה שרה אן מרקהם, בת 23, עם בנה כיילב, שאז היה בן 12 ימים, לבדיקה רפואית במרפאה באזור מגוריהם לאחר שהתייבש. התינוק איבד 10% ממשקל גופו והרופא הבין שהאם סירבה לתת לו את התרופות ואת תוספי התזונה שרשם לו, והשתמשה בתחליף סויה שרכשה ברשת מזון לטבעונים.

הרופא דיווח על כך לשירות להגנת הילד ומרקהם נעצרה והואשמה בהזנחה. בנוסף, כיילב נלקח ממנה והיא הורשתה לראותו תחת השגחה בלבד. ביום רביעי האחרון החליט השופט להשיב למרקהם את כיילב, לאחר שקבע שרצונה לגדל את בנה על פי השקפת עולמה אינו עבירה. עם זאת, התנה השופט את החלטתו בכך שמרקהם תיקח את בנה לפגישות מעקב אצל תזונאית.

למרות האיחוד בין האם לבנה, האישומים בגין הזנחה עדיין עומדים נגדה. "אין פה מקרה של הזנחה או התעללות", אמר השבוע סבו של התינוק, בו מרקהם, לרשת WFTV. "מדובר ברופא שאותגר על ידי אמא והוא לא אהב את זה".

בתום הדיון השבוע בבית המשפט הביע עורך דינה של האם, מארק אומרה, תקווה כי החלטת השופט בעניין המשמורת תוביל לביטול יתר האישומים נגדה. "זה ממש אבסורד שאמא מנסה לעשות את מה שהכי טוב עבור בנה ומאשימים אותה בהזנחה", אמר עורך הדין. "האישומים הללו שערורייתיים. זכותה לגדל את הילד לפי הבנתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully