וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 שנות מאסר נגזרו על מבתר בת זוגו ובתה ברמת גן

13.11.2014 / 11:40

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר שני עונשי מאסר עולם במצטבר על אלי פחימה, שהורשע ברצח זוגתו ביאטריס רודוב ובתה דניס ובביתור גופותיהן בשנת 2009 ברמת גן. "רצח מזוויע"

צילום: דייב שחר, נועם כהן, איתי חסיד, יותם רונן; עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (שלישי) 50 שנות מאסר על אלי פחימה, בגין רצח בת זוגו לשעבר ביאטריס רודוב ובתה דניס וביתור גופותיהן לפני חמש שנים וכן בגין שורת עבירות נוספות - בהן שיבוש הליכי משפט, זיוף, גניבה, קבלת דבר במרמה ועבירות נוספות.

בגזר בדין שקבע הרכב השופטים בראשותו של שרה דותן, נכתב כי "לאחר הרצח המזוויע פעל הנאשם במשך כמה ימים כדי לטשטש את עקבות מעלליו. הוא ניקה את דירתה של ביאטריס באופן יסודי וצבע את קירותיה וכן ניקה את מכוניתה. הנאשם לא הסתפק בפעולות שנועדו למנוע את גילוי זהותו, אלא גנב את ארנקה וזייף צ'ק שבאמצעותו משך 10 אלף שקלים מחשבונותיה".

עוד בנושא משפט ופלילים
רצח נועה אייל: כתב אישום הוגש נגד תושב ירושלים
מסתמן: חקירה נגד מקורבי ברק בחשד להדלפת מסמכים סודיים
זקן: אולי עשיתי לאולמרט תחבולות, אך הוא דיבר על דעתו

מבזק 23.09.09. גדעון צנטנר,דייב שחר, אבי כהן, נעם כהן, רוייטרס יוני טובלי, מערכת וואלה
פחימה בבית המשפט, ב-2009/מערכת וואלה, גדעון צנטנר,דייב שחר, אבי כהן, נעם כהן, רוייטרס יוני טובלי

"זהו רצח של שתי נשים שלכל אחת מהן היה אינטרס עצמאי על שלמות על גופן. גם אם מדובר ברצף אחד של מעשים, התוצאה הייתה קיפוח חייהן של השתיים, ולכן אנו סבורים כי יש להטיל על הנאשם עונש מאסר עולם בגין כל אחד ממעשי הרצח", קבעו השופטים שרה דותן, שאול שוחט ושושנה פייכמן.

הרצח המזעזע אירע ביולי 2009 ולפי כתב האישום שהוגש חודשיים לאחר מכן, לא ברור היכן רצח פחימה את רודוב ובתה. ההערכה היא כי הרצח בוצע בדירתן של השתיים. לאחר הרצח ביתר את גופותיהן, שנמצאו כרותות ראש וגפיים. גופתה המבותרת של ביאטריס נמצאה בפח אשפה ברמת גן, שאותו הצית פחימה, ואילו זאת של דניס בנחל אלכסנדר, יחד עם אחת מרגלי אמה. מכיוון שראשיהן של הקורבנות לא נמצאו עד היום, לא נקבעה סיבת מוות רשמית. פחימה נאשם גם בשיבוש הליכי משפט, מרמה וזיוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully