וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסון בנפאל: כך מטפלים בישראל בכוויות הקור החמורות

20.10.2014 / 16:09

הניצולים ניצבים בפני מסע ארוך של שיקום פיזי ונפשי. הם יטופלו בתא לחץ ובתרופות להרחבת תאי הדם כדי למנוע כריתת אצבעות. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

איפה גרים התלמידים הכי הטובים? משרד החינוך פרסם היום (ב') את אחוזי הזכאות לבגרויות לשנת הלימודים תשע"ג, בחלוקה לפי ישובים. בראש הרשימה כוכב יאיר עם שיעור בגרות של 93.4%, בסוף הרשימה מודיעין עילית עם רק 7.24%. איזה ישוב הצליח להעלות את אחוז הזכאות לבגרות, ובאיזה ישוב הוא ירד?

העיר ערד חוטפת מהלומה נוספת: הנהלת מפעל מגבות ערד הודיעה הבוקר על סגירה ופיטורי 170 עובדים. סיכויי המפוטרים למצוא עבודה חדשה קלושים, כיוון שעל פי נתוני "יד 2" בעיר יש רק 20 משרות פנויות. ראשת עיריית ערד קוראת לראש הממשלה להתערב לטובת הפריפריה: "ביבי, בבקשה, תפתח את העיניים ותבין שצריך להשקיע בפריפריה כדי שהיא תמשיך להתקיים כאן. אם לא, אנחנו נשארים במדינת תל אביב".

יותר גבוה מהאמפייר סטייט: השבוע הושלמה בנייתו של בניין המגורים הגבוה ביותר בעולם המערבי, בלב התפוח הגדול, ניו יורק. בבניין 104 דירות יוקרה שמחירן נע בין 17 מיליון דולר לדירות הזולות, ועד 95 מיליון דולר למי שרוצה לגור על הגובה, בפנטהאוז המתפרס על קומה שלמה. הדיירים יכולים ליהנות לא רק מנוף משגע על מנהטן והסביבה, אלא גם מחדר כושר, מסעדה, ספא ושאר מותרות.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully