וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מורה פרטית איימה על תלמידי תיכון באקדח דמה

מורה פרטית לפסיכומטרי, בת 24 מירושלים, חשודה כי איימה על חבריה לתיכון של אחת מתלמידותיה שהציקו לה. בחקירתה הבהירה כי לא היה בידיה "אקדח אמיתי" וכי "בסך הכול רצתה לבקש מהם להפסיק"

אקדח בכיס אחורי. ShutterStock
לאחר שאיימה על התלמידים, השיבה המורה את האקדח לכיס האחורי של מכנסיה/ShutterStock

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (שלישי) ביממה את מעצרה של מורה פרטית לפסיכומטרי, בת 24 מירושלים, החשודה כי איימה על תלמידי תיכון באקדח דמה.

המקרה אירע ביום ראשון, אז הגיעה המורה למתחם ההסעות של התיכון שבו לומדים חבריה לכיתה של תלמידה שאותה היא מכינה לבחינה. לפי החשד, היא ניגשה לקבוצת תלמידים והזהירה אותם ש"לא יפגעו בתלמידה" ולאחר מכן הוציאה ממכוניתה את אקדח הדמה, דרכה אותו לעיניהם והכניסה אותו לכיס האחורי של מכנסיה. אחד התלמידים שהבחין במקרה הלך לכיוון מאבטח ששהה במקום, בעוד המורה נכנסה בחזרה למכונית יחד עם התלמידה והן נסעו מהמקום.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות:
רגע לפני אישור התקציב: הטבות מס לפריפריה
מסתמן: הקצין שלא דיווח על החשדות נגד ניסו שחם יפוטר
פרס נובל לפיזיקה - לשלושה יפנים שהמציאו את ה-LED

לפי החשד, בטרם איימה המורה על התלמידים, חשפה בפניה התלמידה במהלך השיעורים הפרטיים כי קבוצה מסוימת מחבריה ללימודים נוהגת להציק לה דרך קבע. המורה החליטה לעשות מעשה, ונסעה לאיים על הנערים. המשטרה לא הצליחה לאתר אותה לאחר המקרה, אך בדיוק לאחר מכן היא נסעה בעצמה לתחנת המשטרה כדי לברר אם חלה התקדמות בתיק אחר שנוגע לה במשטרה, שבמסגרתו, לפי החשד, היא הוטרדה בידי נהג מונית.

במהלך החקירה סיפרה כי ביצעה את המעשה מכיוון שהתלמידים הציקו לתלמידה שלה, ובסך הכול רצתה לבקש מהם להפסיק. מעבר לכך, חשפה בפני המשטרה כי האקדח היה אקדח דמה וכי אין בחזקתה אקדח אמיתי.

"החשודה הגיעה למוסד הלימודי ובשלב כלשהו הוציאה נשק ואיימה על אותם תלמידים שעמם היו לה דין ודברים", אמר במהלך הדיון נציג המשטרה, רב-סמל מתקדם שלומי בן דור. "היא מדברת על שימוש בנשק לצורך הפחדה והרתעה".

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully