וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: "פיטורי דני דנון – ניצחון שלנו"

בארגון בירכו על כך שראש הממשלה פיטר את סגן שר הביטחון בעקבות ביקורת שמתח על התנהלותו במבצע "צוק איתן". "מראה את גודל הסדק שהצלחנו ליצור בממסד הביטחון בישראל"

טל אנגלנדר

בחמאס בירכו היום (רביעי) על פיטוריו של סגן שר הביטחון, ח"כ דני דנון, וטענו כי מדובר בניצחון לארגון. בהודעה שפרסם דובר חמאס פאוזי ברהום בתגובה לפיטורים, הוא אמר כי המהלך מציג את "גודל הסדק שהצליח הארגון ליצור בתוך ממסד הביטחון בישראל".

מבצע "צוק איתן" - כל הכותרות:
בתו של דרור כמעט הצטרפה לאביה שנהרג ו"ניצלה בנס"
אבו מאזן יוזם: הפסקת אש ופתיחת מעבר רפיח
ליברמן: "יש להבטיח שכל מחבלי חמאס יברחו או ימותו"

ח"כ דני דנון בוועידת הליכוד, יולי 2013. בן קלמר
התבטאויותיו מביעות חוסר אחריות רבתי". דנון/בן קלמר

ראש הממשלה בנימין נתניהו פיטר אמש את דנון בעקבות ביקורת שמתח על מדיניותו של נתניהו במבצע "צוק איתן", ובפרט סביב הצעת הפסקת האש המצרית. "בזמן שממשלת ישראל וצה"ל נמצאים בעיצומה של מערכה צבאית נגד ארגוני הטרור, ופועלים בנחישות לשמור על ביטחון אזרחי המדינה, לא ייתכן שסגן שר הביטחון יתקוף בחריפות את הנהגת המדינה שמובילה את המערכה", נימק נתניהו את החלטתו.

"התבטאויות חמורות אלה מצד סגן שר הביטחון מבטאות חוסר אחריות רבתי, וזאת בפרט נוכח התפקיד שבו הוא נושא, הן אף משמשו את ארגון חמאס ככלי ניגוח נגד ממשלת ישראל", הוסיף נתניהו. "לאור הצהרותיו אלה, המביעות חוסר אמון בממשלה ובעומד בראשה באופן אישי, היה מצופה מסגן שר הביטחון שייטול אחריות על מעשיו - ויתפטר. משלא עשה כן ביוזמתו, החלטתי להעבירו מתפקידו, בהתאם לסמכות הנתונה בידיי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ראש הממשלה בנימין נתניהו מוסר הצהרה במשרד ראש הממשלה בתל אביב. צילום : אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
"לא ייתכן שסגן שר הביטחון יתקוף בחריפות את הנהגת המדינה שמובילה את המערכה". נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, צילום : אבי אוחיון

דנון הגיב להודעה על פיטוריו ותקף את נתניהו בטענה שהוא מבטא "רפיסות שמאלנית". "ראש הממשלה לא מקבל שיש דעות אחרות בתנועתו. נתניהו התרפס בעבר בפני אבו מאזן ושחרר 78 מחבלים רק למען ישיבה משותפת סביב שולחן המשא ומתן, לא הגיב לרצח שלושת הנערים, והבוקר הסכים להפסקת אש רעה מאוד לישראל", אמר דנון. "על אילו ערכים הוא יוותר בפעם הבאה? אני לא התיישרתי ולא אתיישר עם רוח הרפיסות השמאלנית של ראש הממשלה, ולא אמכור את האידיאולוגיה שלי למען לשכה ונהג", הוסיף.

לדברי דנון, ההססנות ביציאה לפעולה נתפסה כרפיסות וכחולשה. "תנאי הפסקת האש שאושרו בתמיכת ראש הממשלה השאירה מיליוני אזרחים בטווח של אלפי טילים מעזה", אמר דנון. "אמשיך לפעול על פי ערכי המוסר שלי, ברוח ערכי הליכוד, ולייצג מיליוני יהודים שלא מוכנים למצוא את עצמם בעוד 20 שנה ללא מדינת לאום בטוחה לעם היהודי. אמשיך להבטיח כי הליכוד לא יהפוך לסניף מרצ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully