וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: בגלל שיירת ראש הממשלה - המשטרה סיכנה נהגים בכביש 1

התנועה בכביש ת"א-ירושלים נחסמה הערב בעקבות רכב שעלה באש. כשהופיע נתניהו, התירו השוטרים לכמה כלי רכב לנסוע - בסמוך לרכב הבוער - כדי לאפשר מעבר לשיירה. "זו שערורייה"

עריכה: יותם בן-דוד

מחדל בטיחותי ערב החג? המוני בית ישראל שעושים הערב (שלישי) את דרכם לחגוג את ערב חג השבועות נתקלו בעומסי תנועה כבדים ברחבי הארץ. עומס תנועה גדול נרשם גם בכביש 1 (כביש תל אביב-ירושלים), לאחר שאגף התנועה במשטרה חסם את התנועה לכיוון מזרח בעקבות רכב שעלה באש סמוך לאבו גוש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עומס התנועה בכביש 1 בעקבות הרכב הבוער/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות הרכב הבוער, כאשר השיירה של ראש הממשלה בנימין נתניהו עברה במקום – בדרכה מנמל התעופה בן גוריון לירושלים – התירו השוטרים לכמה כלי רכב לעבור – בסמוך לרכב הבוער. לאחר ששיירת ראש הממשלה נחלצה מהפקק, חסמו השוטרים את הדרך בחזרה. רק מאוחר יותר נפתח הנתיב השמאלי לתנועה.

הנהגים ההמומים שהמתינו בפקק לא הבינו מדוע התירו השוטרים את מעבר כלי הרכב במקום למרות הסכנה שנשקפה מהרכב הבוער. "הרכב עלה באש", סיפר מאיר, שהיה בדרכו לחגוג את החג אצל קרובי משפחה בירושלים. "המשטרה עצרה את התנועה. אנחנו עמדנו ליד, זה היה ממש סכנה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לאחר שהשיירה עברה, התנועה נחמסה שוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי מאיר, אז הגיעה שיירת ראש הממשלה והמשטרה החליטה לאפשר לכל המכוניות שהיו לפני השיירה לעבור. "זה היה ממש סכנה", סיפר. "חשבנו שמשהו עומד להתפוצץ. מיד אחרי שראש הממשלה עבר, סגרו שוב את הכביש. זה פשוט שערורייה. סיכנו אנשים סתם".

ממשרד ראש הממשלה נמסר בשם שירות הביטחון הכללי כי "פתיחת הציר נעשתה בהתאם לכל הוראות הבטיחות. עוד הוסיפו בלשכת נתניהו כי הגוף האחראי לפתיחת הציר הוא המשטרה ולא השב"כ".

שיירת ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיעה לבית הנשיא לבשר על השלמת הרכבת הממשלה. נועם מושקוביץ
שיירת ראש הממשלה בירושלים/נועם מושקוביץ

ראש הממשלה שב הערב לישראל מביקור קצר שערך במוסקבה, במהלכו נועד עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בניסיון להניא אותו ממכירת טילי הקרקע-אוויר S-300 המתקדמים לידי סוריה, ובכך לפגוע בעליונותה האווירית של ישראל באזור. בפתח הפגישה, שנערכה בעיר סוצ'י, הודה נתניהו לפוטין על שהזמין אותו לפגישה ואמר: "האזור שסביבנו מאוד רועש, רוגש, לא יציב ונפיץ ולכן אני שמח על ההזדמנות לבחון יחד דרכים לייצב את האזור ולהביא ביטחון ויציבות לאזור". מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "הנשיא פוטין ציין את קבלת הפנים החמה לה זכה בביקורו האחרון בישראל ואמר לראש הממשלה: 'אני מודה לך על שקיבלת את ההזמנה לבקר ברוסיה'". בתום הפגישה אמר פוטין כי חשוב להימנע מפעולות העלולות לגרום להסלמה של מלחמת האזרחים בסוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully