וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלהיט החדש של נוי אלוש: "מירי רגב שכונה - כפיים!"

חברת הכנסת משלהבת ההמונים הצליחה שוב לעורר סערה, עם נאום מלא השתלחויות נגד מפלגות השמאל והמרכז - והתגובה של אמן הרמיקסים לא איחרה לבוא. רגב לוואלה!: "הומור מבורך"

אחרי "זנגה זנגה" של קדאפי ונתניהו עם הפצצה ב"גנגנם סטייל" - נוי אלוש עושה זאת שוב: סרטון חדש שערך הלילה (רביעי) אמן הרמיקסים כבר נפוץ ויראלית ברשת, ומוקדש להופעה האחרונה של חברת הכנסת מירי רגב, שהצליחה לעורר סערה בנאום שנשאה אתמול בפאנל של אתר "מאקו" ו"סקאיי הפקות", בו השתתפו פוליטיקאים ממגוון מפלגות.

צפו: הרמיקס של נוי אלוש

בדבריה, שנאמרו בפני תלמידי בית הספר התיכון "עמי אסף" בבית ברל, הרבתה רגב כהרגלה להרים את קולה, השתמשה בטכניקות מעולם הסטנד-אפ, נופפה בדגל ישראל והשתלחה בעמיתיה מכל קצוות המפה הפוליטית. בין היתר אמרה: "תראו את מפלגת העבודה: סתיו שפיר הקומוניסטית, מירב מיכאלי שאומרת להורים אל תשלחו את הילדים לצבא, ושלי יחימוביץ' שהצביעה בבחירות 96' לחד"ש". בתגובה להערה של מיקי רוזנטל מהעבודה, שהשתתף בפאנל, פנתה אליו בטון קנטרני וכינתה אותו "מר שקשוקה".

"מירי רגב היא לא גנ?בה"

כשעברה רגב לדבר על חברי מפלגתה, אמרה: "גדעון סער הוא לא גנב, גלעד ארדן הוא לא גנב, בוגי לא גנב, מירי רגב היא לא גנ?בה". לאחר שהבהירה כי "מדינת ישראל היה מדינה יהודית שבירתה לנצח נצחים היא ירושלים", מיהרה לפקוד על הקהל: "כפיים!" - והקהל אכן נענה במחיאות כפיים. שרון לוזון, נציג חד"ש, ניסה לעצור את דבריה והיא השיבה לו - "אתכם אנחנו לא רוצים בכלל". בתמי זנדברג ממרצ שהעירה לה, היא נזפה: "אני לא הפרעתי, לך, שקט!".

במהלך דבריה הזכירה רגב את שיקום השכונות - ותוך חלק זה הפיק אלוש (שכבר "טיפל" במירי רגב בעבר) את המילה "שכונה" - שמככבת בגרסת הרמיקס ואף הפכה לכותרת שלו: "מירי רגב - היא שכונה".

בתגובה לפרסום הרמיקס של אלוש, אמרה היום ח"כ רגב לוואלה! חדשות: "הדברים שאמרתי חשובים, ואם משתמשים בהומור כדי להכניס אותם ללב - זה דבר מבורך".

בהכנת הידיעה השתתף פנחס וולף

עוד על מירי רגב:
בית הנבחרים: איך נראה הבית של מירי רגב?
דרישה לפסול את מועמדות דנון ורגב: "הסיתו לגזענות"
הפגנה מול בית מירי רגב: "הסתה פרועה נגד הזרים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully