וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפאל: חשב בטעות שבנו הוא קוף - וירה בו למוות

הילד בן ה-12 טיפס על עץ סמוך לשדה התירס של המשפחה על מנת להבריח קופים, אולם אביו שזיהה את התנועה בעץ ירה לכיוונו - ופגע. הילד מת במקום, והמשטרה עיכבה את האב לחקירה

טעות בזיהוי שהפכה לקטלנית: איכר בן 55 מנפאל ירה למוות בבנו בן ה-12 משום שחשב במדובר בקוף. על פי הדיווחים היום (ראשון) בכלי התקשורת המקומיים, הילד, צ'יטרה בהאדור, טיפס על עץ סמוך לשדה של המשפחה, על מנת להבריח את הקופים מסוג מקוק המגיעים לחפש שם מזון. האב, גופטה בהאדור, שמע רחשים מהעץ וירה לעברו. לצערו הרב, הוא לא פספס את מטרתו, והבין שמדובר בבנו רק כאשר ראה אותו נופל מהעץ ללא רוח חיים.

"הבן הסתתר בעץ בחווה שלהם על מנת להבריח את הקופים המגיעים למצוא מזון בשדה התירס", סיפר סגן מפקד המשטרה המקומי, ארון פודל. "הבן מת במקום לאחר שגופטה בהאדור חשב בשגגה כי ישנו קוף בעץ ופתח באש". לדבריו, מחקירה ראשונית של המקרה עולה כי האב לא היה מודע לכך שבנו הלך לשדה על מנת להבריח קופים. "הן גופטה בהאדור, והן הרובה שבאמצעותו ירה בבנו, נמצאים כעת בידי המשטרה".

הקופים בנפאל ידועים בכך שהם מהווים מטרד עבור האיכרים המקומיים, מגיעים לשדות ומשחיתים את הגידולים החקלאיים. ישנם כמה סוגי קופים נפוצים בנפאל, בהם המקוק, המוגדרים שם קדושים ובדרך כלל האיכרים מנסים להבריח אותם מבלי לפגוע בהם. "הבנתי את טעותי רק כשבני נפל ונתקע באחד מענפי העץ", מסר בהאדור למשטרה לפי דיווח באתר חדשות נפאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully