וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: נעצר חשוד בהפצת מודעות לשירותי זנות

23.4.2012 / 12:43

כשנה אחרי שאושר החוק האוסר על פרסום שירותי מין בתשלום, נעצר גבר בן 36 מרמת גן, בחשד שהפיץ את המגזין "בננה" בקיוסקים בתל אביב. תמורת המודעות גבה עד 600 שקלים

לראשונה מאז נכנס לתוקפו בשנה שעברה החוק האוסר על פרסום שירותי זנות, נעצר אדם בחשד שפרסם מדי חודש את החוברת "בננה", ובה מודעות לשירותי מין בתשלום. החשוד, בן 36 מרמת גן, נעצר אתמול (ראשון) בתום חקירה סמויה שערכה היחידה המרכזית במחוז תל אביב. המשטרה תבקש היום מבית משפט השלום בתל אביב להאריך את מעצרו בחמישה ימים.

על פי החשד, החוברת הופצה מדי חודש, לאורך כמה שנים. היא נשלחה לקיוסקים ולבתי עסק בתל אביב. לפי החקירה, סרסורים שביקשו שמודעותיהם יופיעו בחוברת, היו מתקשרים למספר טלפון נייד שהתפרסם בגב החוברת. שליח היה מגיע לכתובת שאותה מסרו הסרסורים או הזונות, ואוסף את הכסף. מחיר כל מודעה נע בין 400 ל-600 שקלים. מדובר היה בעשרות מודעות בכל חודש.

"גבינו עדויות מעשרות זונות וסרסורים"

סגן ניצב ניסים דאודי, מפקד מחלק תשאול ביחידה המרכזית של מחוז תל אביב, אמר לוואלה! חדשות כי "במשך חמישה חודשים, גבינו עדויות מעשרות זונות וסרסורים. בלשי היחידה פעלו גם באופן סמוי על מנת לאסוף ראיות".

אתמול הפכה החקירה גלויה עם מעצרו של החשוד. בחקירתו, הכחיש את המיוחס לו, וטען כי מאז נכנס החוק לתוקף חדל מפעילות בתחום זה. "מדובר בחקירה הראשונה המתנהלת במשטרת ישראל בתחום הזה", אמר סגן ניצב דאודי. "העובדה שהימ"ר מנהל את החקירה, מצביעה על העדיפות הגבוהה שניתנת במשטרה לנושא האיסור על פרסום שירותי זנות. ההד התקשורתי והלחץ הציבורי הביאו לתיעדוף הנושא".

טרם אישור החוק בחודש מרץ 2011 נאסר לפרסם רק שירותי מין הניתנים על ידי קטינים. כעת, מפרי החוק צפויים לעונש של עד שלוש שנות מאסר. יוזמי החוק, חברי הכנסת אורית זוארץ ודב חנין, אמרו כי יש בו צורך מאחר שפרסום שירותי מין הוא "חלק משידול לזנות, וגורר פגיעות קשות בזכויות הנשים ובכבודן".

לקריאה נוספת
השרים אישרו: עונש מאסר גם ללקוחותיהן של הזונות
לא רק אונס ומכות: קורבנות הסחר בנשים חוששות גם מגירוש
דו"ח עלם: עלייה במספר הקטינים העוסקים בזנות

לפנייה לכתבת mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully