וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייגלין נפגש עם חברי קהילת הלהט"ב בבר-נוער

ח"כ משה פייגלין הסביר למארחיו כי על אף שהוא מאמין כי משכב זכר הינו מעשה פסול, "כולנו צריכים ללמוד לחיות אחד עם השני". לדבריו, "איני נגדכם, אני בעד המשפחה"

צילום: אבי כהן, עריכה: טל רזניק

חבר הכנסת הטרי מטעם הליכוד, משה פייגלין, ערך אתמול (חמישי) ביקור בבית אגודת הלהט"ב בתל אביב - ה"ברנוער" ונפגש עם חברי הקהילה. פייגלין, שבעבר התבטא באופן שנוי במחלוקת כלפי הומוסקסואלים, אמר כי "כולנו צריכים ללמוד לחיות אחד עם השני. אני מאמין שלא צריך בשום אופן לטשטש זהויות ואמונות, אבל כן צריך ללמוד לחיות אחד עם השני". פייגלין הוסיף כי "אני מאמין שמה שכתוב בתורה זה אמת, וכתוב שם שמשכב זכר זה פסול. כך אני מאמין. אבל מה לעשות, כתוב שאסור להבעיר אש בשבת ורבים מחבריי ומשפחתי נוסעים בשבת. אז מה, אני לא אתקשר איתם? אני אתקשר - הדברים לא סותרים".

פייגלין נפגש עם הלהט"ב בבר-נוער: "אתמוך בכם". אבי כהן
"לא נגדכם". פייגלין ויו"ר קהילת הלהט"ב בישראל, שי דויטש/אבי כהן

פייגלין אמר כי הוא בעד שחברי הקהילה יקבלו את הזכויות המגיעות להם, אך ציין כי הוא "לא מוכן לבטל את ערך המשפחה הקלאסית. אני לא נגדכם, אני בעד המשפחה". שי דויטש, יו"ר קהילת הלהט"ב הארצית, אמר לאורח כי אמנם הקהילה "לא יושבת על המבנה הקלאסי של גבר, אשה וילדים, אך היא באה מאותה מהות ומאותם ערכים". ב-1 באוגוסט 2009 אלמוני נכנס לברנוער ורצח ביריות את הנערה ליז טרובישי ואת המדריך ניר. האלמוני הספיק לפני שנמלט מהמקום לפצוע עשרה נערים ונערות ששהו באותה העת במועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully