וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם צעירה עברה טיפול לשאיבת ביציות - ומתה מזיהום

הצעירה, שסובלת ממחלות כרוניות, שוחררה לביתה לאחר הטיפול ולאחר מספר ימים חשה ברע. היא הובהלה לבית החולים שיבא בתל השומר, שם מתה מסיבה שטרם ידועה

אם צעירה שעברה טיפול לשאיבת ביציות ביום שישי האחרון, מתה שלשום (שני) לאחר שהתפתח בגופה זיהום. מבית החולים "אסותא" נמסר, כי הצעירה, שסובלת ממחלות רקע מורכבות מאוד, הגיעה ביום שישי האחרון לבית החולים "אסותא" בראשון לציון, שם עברה טיפול לשאיבת ביציות. ביום ראשון בבוקר, עברה בדיקות דם שתוצאותיהן היו תקינות ושוחררה לביתה. שלשום דיבר איתה רופא בטלפון והיא העידה שהיא מרגישה מצוין. הרופא תיאם עם הצעירה את המשך הטיפול.

אולם בשעות אחר הצהריים מצבה של הצעירה הידרדר. היא החלה לחוש ברע, והובהלה לבית החולים "שיבא" בתל השומר, שם מתה כעבור מספר שעות, מזיהום שהתפתח בגופה.

מאסותא נמסר עוד כי "הנהלת אסותא ראשון פנתה לתל השומר על מנת לבצע בירור משותף של מותה הטראגי של האישה. סיבת המוות אינה ידועה בשלב זה ואנו משתתפים בצערה של המשפחה".

מהמרכז הרפואי שיבא נמסר, כי "החולה הגיעה לחדר המיון כ-72 שעות לאחר פעולה פולשנית בבית חולים פרטי, כשברקע גם מחלת רקע קשה ממנה היא סובלת. עם קבלתה אובחנה כנמצאת בהלם ממקור זיהומי, כשהמדדים הרפואיים שנלקחו ממנה עם הגעתה לימדו על סיכויי הישרדות אפסיים. החולה טופלה במקביל על-ידי רופאים בכירים ממספר תחומים. בשל מצבה האנוש נאלצנו כבר תוך זמן קצר להתחיל בפעולות החייאה שלא נשאו פרי, והיא נפטרה כשש שעות מרגע הגעתה לבית החולים".

עוד בנושא:

אישה אושפזה במצב אנוש לאחר דיקור מי שפיר
ילדה תאומים ומתה כעבור יממה מרעלת
יולדת מתה לאחר שנדבקה בחיידק טורף

עדכון ראשון: 19:14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully